Vraag

Depressie, hoe kan ik mensen laten weten dat ik niet meer wil?

  • 19 April 2022
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De enigste reden waarom ik nog opsta is voor mijn klas ik wil namelijk dat ze plezier hebben op school en niet door de zelfde pijn ga als ik alleen ik wil geen masker meer dragen hoe kan ik aan mensen laten weten dat ik eigenlijk niet meer wil zonder dat ik niet serieus word genomen of uitgelachen 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Beste Justarandomguy.

Ik zit met de zelfde gevoelens.

Ik kan je dus ook niet echt helpen.

 

Legoman

Reputatie 3
Badge +1

De enigste reden waarom ik nog opsta is voor mijn klas ik wil namelijk dat ze plezier hebben op school en niet door de zelfde pijn ga als ik alleen ik wil geen masker meer dragen hoe kan ik aan mensen laten weten dat ik eigenlijk niet meer wil zonder dat ik niet serieus word genomen of uitgelachen 

Ik heb het zelfde geen zin meer. En dan voor mij gewoon niet meer geven om heb morgen toetsen en heb niet geleerd zulke dingen dus.

mis al je wat meer verteld kunnen we samen een oplossing zoeken?

 

@Cake020 hoe bedoel je als je meer verteld 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Justarondomguy, @Legoman en @Cake020 ,

We lezen dat jullie in een lastige situatie zitten. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl 

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Hey,

Je zou dit als eerste met je mentor kunnen bespreken. Samen kan je dan een plan bedenken hoe je dit het beste aan je klas kan vertellen. 

Een andere optie is om het eerst aan vrienden te vertellen en dan langzaam uit te breiden aan wie je het verteld.

Voor beide opties moet jij je comfortabel voelen en je eigen tempo bepalen lijkt me het beste.

Reageer