Ik voel me fk slecht om dat ik geen vrienden heb, niemand mij mag en omdat ik mijn vriendje heel deze klote vakantie niet kan zien.
Hoi
Wat vervelend voor je dat je je zo slecht voelt. Voelde je je wel eerder slecht?
Je zou je vriendje kunnen schrijven, of met hem kunnen bellen. Als dat geen optie is, zou je kunnen opschrijven wat je hem graag zou zeggen. Die tekst zou je hem eventueel later kunnen geven, maar dat hoeft niet.
Denk je dat je er graag eens op uit trekt, naar een sportclub bijvoorbeeld? Wie weet ontmoet je daar fijne personen waar je mee bevriend kan raken.
Gr. Kenshin
Ik voel me fk slecht om dat ik geen vrienden heb, niemand mij mag en omdat ik mijn vriendje heel deze klote vakantie niet kan zien.
Hey,
Wat vervelend! Vrienden maken is ook altijd een ding ga eens praten met kinderen in de pauze op school of in je klas. Ik begrijp dat dat verveld is om te doen. Probeer te bellen met je vriendje. Blijf in dit soort situaties altijd jezelf als het echt niet gaat heb je altijd een mentor die je wilt helpen. Ik heb op insta een fanprofiel aan gemaakt ik heb heel veel vrienden online waar mee ik praat over van alles (nu begrijp ik dat het veel werk is en sociale media niet echt wat is voor iedereen) Heel veel succes en blijf jezelf!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.