depressie en thuissituatie

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

hee, ik weet niet of iemand tijd heeft om dit te lezen maar ik heb iemand nodig om mee te praten. Mijn ouders zijn al 7 jaar gescheiden. Mijn moeder heeft een man en ik heb hem nooit geaccepteerd. Ik ben bij m’n vader gaan wonen en daar ging het slecht met school. Ik had geen vrienden en leraren behandelde me slecht etc. Nu ben ik weer terug bij m’n moeder sinds voor de kerstvakantie. Ik zit weer op een andere school en ik heb geen vrienden. Alweer. Ik heb 0 motivatie en haal alleen maar onvoldoendes. Ik kan niet opstaan. Ik kan niet m’n boek open doen en gaan leren. Ik kan het niet. Niemand begrijpt dat ik het niet meer kan. Ik kan het niet meer aan. Mijn moeder en stiefvader zijn altijd boos. Altijd wordt er indirect gezegd dat alles door mij komt. Altijd. Ik huil elke avond. Niemand begrijpt me. M’n moeder is erachter gekomen dat ik had gesneden. Ik moet weer naar de psycholoog en op school naar een maatschappelijk werkster. Ik wil het niet. Ze begrijpen het niet. Nooit. Ik kan het niet meer. Ik wil nu naar m’n vader en m’n telefoon is ingenomen. Ik probeer hem te contacten via mijn iPad maar het lukt niet. Mijn vader wilt me weg hebben hier. Ik haat m’n moeder zo. Ik haat ze zo. Ik mag niet meer weg. Ik wil naar m’n vader maar ik mag niet. Ik mag niet het huis uit. Niet door de weeks. Ik kan m’n vader niet bereiken en ik mis hem. Ik haat ze zo erg. Ik wil hier niet meer zijn en niemand snapt dat ik het niet meer aankan. Niemand. Ik weet dat er geen oplossingen zijn maar ik moet advies hebben.


2 reacties

Hallo,

 

Wat ontzettend vervelend dat je dit moet meemaken. Is er geen andere school bij je vader in de buurt waar je heen kan? Zo niet, zal je moeten bedenken wat beter is: Slecht thuis en goede school of goed thuis en slechte school.

Kan je op school niet van iemand de telefoon lenen en op die manier je vader bellen? Weet je zijn telefoonnummer? Als het excht niet meer gaat kan je ook direct uit school naar je vader gaan zonder thuis te komen, maar dat is wel echt als het niet anders kan.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen.

 

Groetjes,

Pindakes

heyyy,

 

ik heb een tip voor, wees eerlijk tegen over je psigoloog en vertel haar maar gewoon eerlijk dat je je moeder haat, ook opschool. wees eerlijk vertel waar je mee zit en wat je pijn doet.

 

heb je dat al eens geprobeerd?

 

x juul

Reageer