Skip to main content
Ik ben een jongen en 15 jaar oud. Ik heb het al 2 jaar moeilijk en dingen word alleen slechter. Er komen nieuwe problemen erbij of ze worden erger. Ik heb meerdere keren zelfmoord geprobeerd en ik snij mezelf nu ook. Iedere dag als ik wakker word dan wil ik niet wakker worden. Ik haat mezelf en mijn leven. Ik heb zoveel hulp gehad van familie en professionele mensen maar het heeft me niet geholpen. Medicijnen heb ik ook geprobeerd maar die hebben me niet geholpen. Ik wou dus hier vragen of het mogelijk is om in een soort ziekenhuis te liggen en dat ik slaappillen krijg en in een diepe slaap zit voor een paar weken/maanden. Is dat mogelijk? Zo ja, waar moet ik heen en hoe kan ik dit zo snel mogelijk regelen?
Ik heb nog nooit van zoiets gehoord. Nouja behalve bij de Nasa, daar doen ze een onderzoek en dan krijg je betaald om 70 dagen te slapen. ( nadeel je ligt met je hoofd naar beneden )



Verder weet ik het niet echt. Kan je bij een huisarts informeren?
"Is dat mogelijk?"

Nee en ja.



Nee ,zulke pillen bestaan niet.

Een dergelijk dosis zou jouw gewoon doden.



Ja, men kan jouw in een kunstmatige coma brengen.

Echter wordt dat nooit in jouw geval gedaan.

Het wordt gedaan in gevallen van erstige schade aan het lichaam.

Daarnaast loop je , als ik mij niet vergis, kans dat je motorische functies , zoals lopen e.d. , achteruit gaan gedurende de coma....



Het lijkt mij beter om in overleg met je arts andere middelen uit te proberen.
Hey



Je voelt je helemaal niet goed, en zou graag een paar weken, of zelfs maanden, slapen. Hoewel zo'n soort rust aanlokkelijk kan lijken, is de kans dat een arts dit uitvoert, haast onbestaande. Daarnaast vermoed ik dat je, wanneer je uit die slaap ontwaakt, je je nog slechter voelt dan daarvoor.



Je hebt al professionele hulp gehad. Daar had je niet het gevoel bij dat je geholpen was. Misschien is het een mogelijkheid dat je, in plaats van rust te zoeken in slaap, rust zoekt in een rustige omgeving. Kan je er even tussenuit, naar een rustig plekje trekken? Een camping, of een plek waar je in de natuur zit? Daar kan je tot rust komen.



Als de zelfmoordgedachten of gedachten tot zelfbeschadiging je te veel worden, kan je bij 113 terecht. Daar kunnen ze naar je luisteren. Vaak lucht praten op. Je bent anoniem, en hebt dus niets te verliezen.



Groetjes

Kenshin

Reageer