Skip to main content

Hi de rede dat ik een topic start is omdat mijn vriendje het 3 maanden geleden uit heeft gemaakt en daardoor ben ik heel depressief geworden en ging ik mezelf pijn doen ik ben een jongen en ben 12. Toen hij het uitmaakte ben ik meteen naar mn vriendin gehuild en heb ik me hele ziel uit gehuild omdat ik zo veel van hem hield hij heeft het uitgemaakt doordat hij gepest werd hij is in elkaar geslagen en word nu nogsteeds vaak bijna mishandelt door de pesters. Hij haatte zichzelf al eerder en heeft meerdere zelfmoord pogingen gedaan, hij was zo depressief dat hij het dus uit heeft gemaakt. Maar zoals ik zei ik heb dus me hele ziel uitgehuild terwijl ik tegen hem had gezegd dat ik het niet erg vond. Ik was namelijk bang voor mijn eigen gevoelens. Toen hij daar achter kwam heeft hij met een meid uit me klas genomen en dat deed zoveel pijn dat ik hele boze appjes naar hem heb gestuurd hij heeft het toen uitgemaakt met die meid uit me klas en nam met een andere meid uit me klas toen wou hij opeens afspreken met mij en zijn ‘vriendin’ en heeft het toen uitgemaakt met zijn ‘vriendin’ en vroeg me opeens weer verkering ik zei ja maar een week later maakte hij het weer uit en werd ik super depressief en ging mezelf pijn doen ik haat mezelf nu en duw al mijn geliefde personen uit me leven en denk dat ik dit allemaal verdien ik voel me leeg en kan niet meer blij worden ik huil mezelf elke nacht uit totdat ik slaap en het doet Gwn pijn ik wil niet meer en heb nu ook ruzie met meerdere geliefden.

Hé, ik vind het heel naar voor je… ik heb misschien een tip. Ga naar iemand toe die je vertrouwd, wat je al hebt gedaan met je vriendin, en praat over hoe je het op kan lossen. Misschien kunnen jullie naar je mentor gaan, of misschien kan je een keer met een psycholoog praten. Een depressie kom je niet zomaar uit, daar heb je hulp bij nodig. Je kan je ook niet opeens morgen weer helemaal goed voelen en daar zal ik dan ook niet vanuit gaan als ik jou was… Je kan proberen - via je mentor - iets te veranderen aan het gedrag van je ex, maar je kan ook iets aan je eigen gevoelens doen, ook al is het niet jouw fout. Hopelijk kan je hier iets mee!


Ik sluit me aan bij de reactie hierboven. Erover praten is goed voor je


Ik zal het proberen.


Ik zal het proberen.

🧡 goed zo 👍, ik wens je veel geluk toe 🍀 

 

lieve greetz, Mij_Niet_Gezien 


Reageer