depressie en kan er niet over praten

  • 5 March 2022
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

hoii.

ik voel me de laatste tijd weer zoveel slechter. Een maand terug was ik net over mijn depressie heen. 

Het ging voor een tijdje goed tot 2 weken terug. 

Mijn vriendin is ook een tijdje geleden depressief geweest maar ze is erover. Ik kan echt niet over mezelf praten in het bijzijn van haar. Ik ben bang dat ze zich schuldig gaat voelen.

Er zijn 2 jongens op school waar ik niet zo goed mee kan omgaan omdat hun niks met me te maken willen hebben. Mijn vriendinnen kunnen wel goed met hun en laten me een beetje in de steek..

Na schooltijd gaan hun naar de stad met die jongens en ik fiets alleen naar huis..

Ik heb verschillende soorten berichten gelezen waarin die jongens slecht over me praten.

 

Daarbij begin ik ook steeds meer aan mijn familie te denken en hoe erg ik ze mis. Ik heb geen contact met de helft van mijn familie. Dat komt omdat er iets is gebeurd in het verleden. Mijn opa is in 2019 overleden. de laatste keer dat ik hem heb gezien is in 2014. Daarbij mocht ik ook nog niet eens bij zijn begravenis zijn. Mijn oma probeerd me op allerlei manieren te stalken via social media. Mijn tante is ook nog overleden aan kanker in 2020. Ook heb ik haar voor het laatst gezien in 2014. 

Ik mis ze zo!

 

Ik heb een hele goede vriendin die ik al ken sinds mijn geboorte.

we zijn nu al beste vriendinnen voor bijna 15 jaar. Maar ze heeft een jongen ontmoet..

Ze denkt niet meer aan me, belt me niet meer, appt me niet meer en zo gaat het maar door. Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens te vertellen tegen haar omdat ze zo erg is veranderd in zo’n korte tijd. Ze zoekt alleen maar ruzie met me. Ik vertrouw haar niet meer zo goed..

 

En mijn ouders..

Sinds een korte tijd heeft mijn moeder een nieuwe baan erbij gekregen en is daarbij heel vaak aan het werk.

Ik zie mijn ouders soms voor dagen niet.

En als ze geen werk hebben gaan mijn ouders samen een weekend naar een hotel. 

 

Wat moet ik toch doen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat erg zeg maar met iemand over praten bijvoorbeeld je mentor kan helpen 

nee ik heb veel problemen met mijn metor..

Reputatie 7
Badge +9

Met een vertrouwenspersoon praten kan ook

Reageer