depressie/eenzaam door school

  • 9 April 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Hallo ik voel me nu een tijdje eenzaam (ongeveer 2 weken ik weet het is niet lang maar alsnog). Ik heb kapot veel huiswerk en ik heb het gevoel dat ik alleen daarvoor leef kan nooit iets leuks doen.  Dat moet toch ook. Je hebt maar een leven die wil ik niet verspillen. Ik wil gewoon iemand die hetzelfde vindt om dit te bespreken zeg maar alleen die heb ik niet… ik ben bang dat ik blijf zitten en dat ik dan mijn vrienden kwijtraak ( ja die heb ik wel, dat is niet het probleem ) . Ik heb kapot slechte cijfers voor Bio en Gs en ik ben bang dat mijn ouders niet meer van mij houden daardoor. Ik leer niet heel veel omdat ik dat gewoon niet aankan en ik dan instort. Ik wil zeg maar gewoon een “Bestie” aan wie ik alles kan vertellen snap je. Dat ik het gevoel heb dat ik er voor iemand ben. Ik weet niet wat ik nu moet doen kan iemand mij helpen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Katjatja een paar punten:

  1. Je leeft NIET alleen voor je huiswerk
  2. dit forum kan je helpen
  3. Je ouders houden van je,geloof me

    dus leef gw lekker je eigen leventje

    GROETJESSSS
Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Katjatja 

Als je van je zelf merkt dat het niveau echt te zwaar is, en je doet ook echt je best dan is een niveau lager misschien beter. Maar daar kun je het met je mentor over hebben.

Ik snap heel erg dat je een bestie wilt, probeer gewoon open te staan voor nieuwe contacten, kijk in de pauze een beetje rond. Misschien heb je en hobby waar je nieuwe mensen kan leren kennen?
 

Ik hoop dat ik heb geholpen, als je nog meer vragen hebt stel ze gerust
Liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

PS:

​​​​​​Ik ken het gevoel die jij hebt als jongen ook zeker!
Ik heb best een hoop vrienden maar ik wil gewoon een vriendin waarmee ik wat serieuzer en fijner mee kan praten.

Wilde ik nog even kwijt
Liefs ItzJustin

Reageer