Ik ben totaal niet blij met mijzelf.
Niet blij met:
Hoe ik eruit zie (neus, donkere kringen, flut haar, groei strepen, problemen met mijn blaas, lippen, benen en buik.
Wie ik ben: Ik pest niet ofzo maar ik ben niet echt een aardig persoon en ik roddel veel.
Met school: Ik had veel liever op vwo gezeten
Ik lig leterlijk elke avond wakker over iets anders! Dan is het weer dat ik iets onaardigs heb gezegd dan is het weer dat ik niet leuk op de school fotos sta dan is het weer dat ik iets kwijt ben geraakt, ik word er gek van!
Ik heb al een paar keer gedacht: Ik ben zo mislukt en verpest, moet ik nog wel leven? Dat vind ik best heftig om te denken want ik wil niet dood, maar ook weer wel. Ik vind het een rare gedachte en ik weet ook van mijzelf dat ik nooit zelfmoord zou plegen maar het idee dat ik liever niet leef spookt wel door mijn hoofd. Ik wil ook wel met een psycholoog praten en ik heb dat vroeger ook vaker gedaan maar van mijn moeder mag het niet meer. 'Te duur' terwijl we echt wel genoeg geld hebben. Het voelt alsof ze mij niet wil helpen.
Weet iemand hoe je in contact komt met een psycholoog (iemand die mij kan helpen). Ik weet dat het via school kan maar dat lijkt me echt niet tof omdat iedereen me dan daar ziet.
Maar ik heb wel echt hulp nodig.