Vraag

Depressie door online chatten


Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 30 reacties

Hay,

Ik ben 13 jaar en ben al een paar maanden depressief ik heb niemand om meet te praten behalve volwassenen maar dat ben ik beu. Ik heb ook een trauma door het online chatten. Mijn vader heeft me door boosheid ook geduwd en ik heb broze botten, misschien kan ik nooit meer lopen hierdoor. Met school gaat het ook al niet best ik heb sinds mijn depressie weinig aan school gedaan en daardoor ga ik waarschijnlijk niet over naar de 3e. Ik kan me op niks concentreren ik voel me nergens meer thuis en ik vertrouw niemand meer. Ohja het is ook zo denk aan zelfmoord maar dan ben ik bang wat er na de dood met mij gebeurt want mijn ouders zeggen dat als je zelfmoord pleegt naar de hel gaat maar ik twijfel dus of God bestaat. Ik weet niet meer wie ik ben en ik ben voor alles bang terwijl ik 5 maanden geleden nog maar 1 angst had, doodgaan. Nu wil ik het aan de ene kant wel en de andere kant ook weer niet. Ik heb gewoon geen idee wat ik nu moet doen.

PS Mijn ouders weten ervan.


30 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Jammer dat je het gevoel hebt dat ze je situatie niet begrijpt. Verduidelijk het recente voorval met die jongen gerust goed wanneer ze hier vragen bij heeft, zodat ze je zo goed mogelijk kan helpen. 

 

Gr. Kenshin

Dan snapt ze het nog niet zo ja hoe zeg ik dat eh... Zo weinig ervaring heeft ze

Je mentor is nog niet erg ervaren. Is er soms een andere docent waar je je goed bij voelt? Ook als die docent je mentor niet is, zou je deze kunnen mailen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Je mentor is nog niet erg ervaren. Is er soms een andere docent waar je je goed bij voelt? Ook als die docent je mentor niet is, zou je deze kunnen mailen. 

 

Gr. Kenshin

Nee geen van alle

Ok. Laten we dan maar hopen op een attent antwoord van je mentor. Wie weet is ze in een positieve bui. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

- Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ja ik hoop het

Reageer