Skip to main content

Ik heb al sinds begin Januari een cyste en heb hiervoor een operatie gehad om hem te verwijderen en heb daarna tot februari thuis gezeten en weinig met mensen gepraat en dus ook me vaker alleen gevoeld als ik me vrienden samen zag afspreken. Mijn herstel ging goed en ik zou vandaag een kleine operatie krijgen om het schoon te maken en dan zou alles over zijn. Klein extraatje. Vandaag is dus ook mijn verjaardag. Dus het was al dubbel irritant. Alle verdovingen waren gedaan. Vier pijnlijke prikken na elkaar. En toen ik die verdoving had gekregen voelde ik alle pijn nog en ze gingen kijken vertelde ze me dat ze toch niet een kleine ingreep konden doen en dat ik over een paar weken weer 2 heftige operaties moet krijgen met weer hele lange herstel tijden en weer super veel pijn en ook nog eens een super groot litteken. Ik voel me al super onzeker over mijn lichaam en zit hier dus ook erg over in. Ik zit volgend schooljaar in mijn examen jaar en ik loop nu al veel achter met mijn school en alles. Ik voel me hierdoor de laatste tijd gewoon ongelukkig en hierdoor heb ik in een lange tijd geen echte lach meer op mijn gezicht gehad en voel ik een soort leegte van binnen. Ik weet gewoon niet meer wat ik allemaal moet. Heeft iemand advies zodat ik me misschien gewoon weer als mezelf kan voelen zonder te willen huilen of mezelf iets aan te willen doen.

Hoi, Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk toch een fijne speciale dag. En over je vraag zou ik willen zeggen, vraag er hulp bij! Blijf niet zitten met je worsteling en je vragen. Geef je gevoel en je angst aan bij je huisarts, ouders, bij iemand die jij vertrouwt. Dat helpt je echt. Zelf ben ik op dit moment wat neerslachtig en ik heb soms nare beelden in het hoofd waar ik vanaf wil en dat lukt met hulp en gesprekken, met creatieve therapie.  Ik wou eerst niet anderen tot last zijn en dacht dat het vanzelf weg ging. Bleef het bij me houden. Totdat ik er eerlijk over ging praten en me overgaf aan wat ik nodig heb. Misschien kun je om te beginnen de Kindertelefoon eens bellen voor advies. Bedenk maar zo, jij mag echt hulp vragen, het mag en kan en is heel goed om te doen! Ik wens je er veel succes en kracht bij.  Het helpt je echt als je de stap zet! 

Groetjes liefs Tartan X 


Hey ik kan er inkomen dat het lastig en moeilijk is ben vooral bang wat je op het einde zij mezelf iets aan te willen doen weet dat je dat niet verdiend en over de volgende operatie met het litteken zijn jammer en irritant maar niets om je over te schamen weet dat dit nu niet waar klinkt maar dat is het wel en school ik heb nu ook veel problemen en ga mijn jaar over doen weet niet hoe het bij jouw zit maar dat kan je ook doen

 

Nog veel sterkte en beterschap ❤️


Hoi, Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk toch een fijne speciale dag. En over je vraag zou ik willen zeggen, vraag er hulp bij! Blijf niet zitten met je worsteling en je vragen. Geef je gevoel en je angst aan bij je huisarts, ouders, bij iemand die jij vertrouwt. Dat helpt je echt. Zelf ben ik op dit moment wat neerslachtig en ik heb soms nare beelden in het hoofd waar ik vanaf wil en dat lukt met hulp en gesprekken, met creatieve therapie.  Ik wou eerst niet anderen tot last zijn en dacht dat het vanzelf weg ging. Bleef het bij me houden. Totdat ik er eerlijk over ging praten en me overgaf aan wat ik nodig heb. Misschien kun je om te beginnen de Kindertelefoon eens bellen voor advies. Bedenk maar zo, jij mag echt hulp vragen, het mag en kan en is heel goed om te doen! Ik wens je er veel succes en kracht bij.  Het helpt je echt als je de stap zet! 

Groetjes liefs Tartan X 

ik vind het super moeilijk om hulp te vragen en ben bang dat mijn ouders dan gelijk zo bezorgd worden. Ook heb ik op dit moment niet echt iets aan mijn vriendin omdat ik door dit ook super veel sociale contacten ben verloren.


Reageer