Skip to main content

hoi, Ik ben een random meisje van 13 en ik was 2 maanden geleden nieuwsgierig naar symptomen van depressie en anxiety, want ja wat houdt dat precies in. Heel gezellig allemaal. Maar nu ik die symptomen heb gelezen, komen bepaalde symptomen steeds vaker terug(vooral van anxiety). Ik zeg telkens het is maar in je hoofd. Alleen dan hoeft niet zo te zijn. Denken jullie dat het is omdat ik deze symptomen nu weet en dat ik er onbewust op let of dat het gewoon in mijn hoofd is?

Ik denk dat het komt omdat je er nu op let! Maar als je het zeker wilt weten zou je dit ook met bijv. je huisarts kunnen bespreken.


Als je daarvoor die symptomen niet had kan het komen omdat je er over hebt gelezen. Als je het echt zeker wilt  weten kun je idd het beste een afspraak maken bij de huisarts. Het kan immers ook zo zijn dat je wel anxiety hebt en dat je nu pas de symptomen herkent.


zijn je hormonen


Hey,

Ik denk ook dat het komt omdat je er nu op let. Je zou het met bijvoorbeeld je ouders over kunnen hebben en misschien naar je huisarts kunnen gaan als je zekerheid wilt.

Succes!


Reageer