Skip to main content

Heyy, sinds de 2e lockdown voel ik me heel anders. Ik ben heel erg onzeker en overdenk alles de hele dag door. Ik voel me heel alleen omdat ik het gevoel heb dat ik de enige ben die wat aan het contact met mn vrienden wil doen. Ze kunnen nooit iets leuks doen en spreken nooit met me af. De laatste paar dagen wil ik eigenlijk alleen maar huilen en vergelijk ik me met andere meiden die wel heel veel vrienden hebben en een super leuke jeugd. *De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan*. Of heeft iemand tips?

xx mij 

Ik heb precies hetzelfde, alleen voel ik me niet kut, je hebt altijd een deel van je leven waar het naar is, dat je jezelf vergelijkt is ook fout, je bent heel anders, en gaat het dan misschien niet zo snel. Ga wat hobby’s doen, helpt mij ook, en contact leggen met andere forumleden is ook niet toegestaan, alles anoniem hier! Groetjez,

-flopflop13 


Hallo Anoniempjexx0,

 

Wat enorm naar voor je dat je je zo alleen voelt en je voelt dat je de enige bent die sociaal contact wil met je vrienden. Ik begrijp je heel erg!

Je kunt misschien een nieuwe hobby gaan zoeken of bezig gaan met een hobby die je al hebt. Ga desnoods iets gezelligs met je familie/gezin doen bijv. een spelletje ofzo.  Je kunt ook iets gaan bakken of iets leuks voor de buurt doen bijvoorbeeld kaartjes rondbrengen of cupcakes, daar word jij vrolijk van en ik denk dat andere mensen het wel waarderen. Dit is trouwens een suggestie, voel je niet verplicht om iets te doen! 

Ik hoop dat je hier iets mee kan en sterkte!

 

Veel liefs, Persoon Van 14<3


Hey,

Ik denk dat ik weet waar je door heen gaat omdat ik er zelf ook last van heb. Bij mij is het al iets langer bezig en het is er bepaald niet minder op geworden. Ik zou graag tips willen geven maar die heb ik niet echt. Ik probeer zelf zo veel mogelijk afleiding te zoeken daarmee gaat het gevoel niet weg maar kan je het in ieder geval uitstellen. Ik probeer zo goed mogelijk door te gaan met mijn leven maar geloof dat is ontzettend moeilijk. Wat misschien een tip is maak je niet te veel zorgen over school en richt je wat meer op jezelf. Ik weet niet of je het al is tegen iemand vertelt hebt maar dat zou ik wel doen ik weet dat iedereen zegt dat je hulp moet zoeken maar als het je lukt is het echt goed. Ik heb persoonlijk best wel moeite met het vertellen over mijn gevoelens tegen iemand.  Als je denkt dat je het allemaal even te veel is met school zou ik aan raden hoe moeilijk het ook is om het op school te vertellen dat is mij nog niet gelukt dus als jou dat wel gelukt is heb je tips want ik heb er ook nog steeds veel moeite mee en ik doe maar als of alles goed gaat terwijl ik soms erg veel behoefte om heel hard te huilen. Ik kan me voorstellen dat je niet alles wat ik heb geschreven hebt gelezen het is namelijk best wel veel maar ik hoop dat je er wat aan hebt als iemand nog tips voor mij heeft laat het me please weten.

 

Bye:v_tone1:


hey hey,

Ik weet heel goed heo je je voelt, ik heb hetzelfde maar het beste is denk ik om er met je vrienden over te praten en zeggen hoe jij er over denkt. En  er bestaat ook apps om mensen te leren kennen zoals Wink.

Je hoeft ook helemaal niet onzeker te zijn je lijkt me hartstikke aardig en je bent goed zoals je bent. Als anderen dat niet zijn zijn ze gewoon gek en het niet waard.

Om je minder eenzaam te voelen moet je gewoon dingen doen die je leuk vind en mischien even een rondje buiten lopen en je kan ook nog met je vrienden video bellen.

 

hopelijk heeft het wat geholpen en voel je je snel beter??

 

groetjes xx


Reageer