Skip to main content

depressie?

• August 25, 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik voel me de laatste tijd heel leeg en moe en ik huil bijna elke dag om de kleinste dingen, ik lig altijd in bed en ik heb geen hobby’s die niet online zijn, mijn schermtijd is ook gemmideld 14 uur (in de vakantie). Heb ik een depressie? Hoe voel ik me beter?

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 25, 2025

Misschien kan je eens kijken of je op een sport kan gaan ofz. Om daar mensen te leren kennen

xx liefs Wolf 🐺

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Dat klinkt niet fijn. Er is veel professionele hulp die naar jou als persoon kan kijken en je tips kan geven. De Kindertelefoon of iemand die je vertrouwt kan je misschien helpen zo iemand te contacteren? 

Heel goed dat je dit verteld.

Liefs

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 hierzo

ik snap wat je bedoeld ik kan hier niet op uitmaken of je een depresie hebt uit mijn ervaring is het bij mij vanzelf overgegaan doordat ik vastberaden was om verandering erin te brengen na 3 jaar (ja ik was vroeger veel gepest enzo nu nog steeds een beetje) ik heb nu wel hobby's naast achter mn computer zitten want ik heb van achter de computer zitten mn werk gemaakt (als in ik werk voor mezelf met hulp van mijn vader inplaats van een bijbaantje te hebben en werk dus aan computer spelletjes en maak ook merchendise) ik raad zelf aan ga op een sport zoals ​@Wolf  al zij en als je dat niet kan doen probeer een game of hobby die je in je game hebt een veel coolere irl versie te vinden zo vond ik roleplay games heel leuk enzo en nu speel ik met vrienden vaak dungeons and dragons (t is n leuke hobby maar ik zou als je dungeons and dragons als hobby wilt hebben eerst een groepje zoeken om het mee te spelen want t is nogal laten we zeggen kostbaar om te spelen)
zo dat was m dan maar weer

anoniem 1305 was hier