Vraag

problemen met grensoverschrijdend gedrag en met ouders

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyyy (meisje 13 jaar en in de eerste klas)

Ik heb een probleem! De laatste tijd heb ik best wel problemen met een tennistrainer die denkt dat ik hem nodig heb en anders niet goed wordt (dat is mijn droom) maar hij raakt mij heel onprettig aan. Als ik 1 klein foutje maak ziet hij gelijk de kans om mij te helpen (eigenlijk om mij aan te raken). Ik heb na een half jaar eindelijk aan mijn beste vriendin vertelt en ze vond dat ik hulp  moest zoeken en ik ben naar een docent gegaan die ik vertrouw. Ze heeft mij erg geholpen maar mijn ouders zijn er achter gekomen. Sowieso zijn mijn ouders een groot probleem want ik moet altijd alles perfect doen en anders worden ze boos en pakken ze allemaal dingen van mij af. Verder hebben ze heel vaak ruzie en zit ik letterlijk een uur op mijn kamer te huilen. Zo kan ik mijn huiswerk en school niet bijhouden en willen veel docenten dat ik op bijles ga omdat ik het niet bij kan houden. 

Ik weet niet goed wat ik moet doen en iemand help!!!!!!!!!


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

hey en hallo! 

wissel van club/trainer. als dat écht niet mag, heb eens een flink gesprek met die meneer tennistrainer en of met een collega. vergeet niet hem erop te wijzen  hoe raar het is wat hij doet als hij je weer aanraakt. wees niet verlegen of te vriendelijk. 

ik weet niet of het mogelijk is, maar kun je buitenhuis studeren voor school? soms kun je op school werken en anders zijn de meeste bibliotheken  fijne, stille studie plekken .het kan best spannend zijn om dat te doen, maar je went er aan (kunt ook met iemand samen op school blijven of naar een andere studieplek gaan) . als je ouders je thuis willen hebben, zeg gewoon dat je lang school hebt of bijles hebt of geeft. 

bepaalde spullen die je echt niet kwijt wilt, kun je misschien op school bewaren in een kluisje, als je dat hebt. dan kan niemand het afpakken.  werkt alleen niet als ze iets specifieks vragen om van je te pakken als straf, tenzij je het toevallig dubbel hebt.

als niemand van de volwassenen wil helpen, moet je  voor jezelf opkomen en maatregelen nemen. niet altijd gemakkelijk, maar maakt je misschien wel meer gelukkig! 

 

Reputatie 1
Badge

Even een update:

Ik ben er achter gekomen dat mijn trainer niet meer op dinsdag traint! Ik train op dinsdag!!! Ik zie de docent waar ik heen ben gegaan pas weer over 3 weken maar tot die tijd zie ik hem ook niet meer. Ik ben net terug van training maar hij negeerde mij de hele tijd. Dat was tijdens competitie ook. 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel! Zal ik proberen

Reageer