Vraag

Depressie??

  • 16 November 2022
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy

Ik denk dat ik deperesief ben, ik heb bijvoorbeeld veel motivatie verloren, zoals huiswerk, voor toetsen oefenen en soms zelfs eten. Ik voel me vaak ook leeg, alsof er iets mist in mijn leven, ik kan uren op me tel zitten of met vrienden chillen, maar ik voel me nog steeds leeg, ik krijg vaak ook paniekaanvallen. Ik weet niet of dat er misschien iets te doen heeft, maar nu is mijn vraag: Wat moet ik doen om mijn motivatie terug te krijgen?? Ik ben zo bang dat ik niet genoeg eet.En dat al mijn cijfers naar beneden gaan.

X Queertje<3


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

als het depressie is dat betekent niet dat je je motivatie verliest. ik denk dat je gewoon door een moeilijke tijd gaat en dat het later allemaal beter word.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Queertje ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

ik was zelf kort geleden ok depressief geen zorgen het komt allemaal goed. dit is wat je misschien kan doen:

  1. erover praten met een volwassene bijv. docent/mentor (dat heb ik gedaan) het is lastig maar werkt echt en toen ik erover vertelde was ik liters aan het huilen maar dat mag.
  2. hier verder blijven vragen naar help of contacteer met de kindertelefoon Chatten/Bellen ik hoop dat dit helpt                             

                                                                       Groetjes Onderdeboom

Reageer