Skip to main content

Ik maak nu gewoon geen inleiding, ik wil gewoon mijn tering gezegje gedaan hebben.

 

Ik denk dat ik echt depressief ben, ik ben er gewoon zo klaar mee. Alles wat ik leuk vond is niks, ik vind 't allemaal maar gwn tering gedoe, zoals eigenlijk alles. Ik heb geen focus meer, voor gewoon exact niks. Alles eindigt in een ruzie met mijn moeder en ze vindt alles van me kut. School is ook fucking kut, ik heb een gesprek met mijn mentor gehad dat alles fucking kkr slecht gaat en ik ben gewoon zo pauper klaar hiermee, gezeik ALLES. Ik weet dat ik momenteel veel schijt praat, maar ja, BOEIUH. Ik wil gewoon af van deze, deze, ja, moeheid, idk, depressie ig.

Er is ook veel mental illness aan m'n moeder kant en ik kan er zo invallen en niet meer uitkomen, dus ja. Leuk

 

Maar ja, geen idee wat het punt hiervan is, maar ik zoek enige hulp ig

hey hoi, ik zie dat je nogal gefrustreerd bent. en ik wil hier niet mee overkomen als een of andere karen.

maar zoek iets of iemand waardoor je je hoofd leeg kunt maken. ga kickboksen of hardlopen dan kun je even je zorgen kwijt.

praat er met iemand over die je vertrouwt en jou goed kent. dat help al enorm.

ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen en ik hoop dat je eruit komt!
je kan het, je bent sterker dan je denkt!

groetjes TeaLover


Hoi, 

Wat knap dat je je verhaal deelt op het forum en aangeeft dat je op zoek bent naar hulp! 
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon


Steun voor jou ! :kissing_heart:  ik hoop dat ze je kunnen helpen bij de kindertelefoon !

Grtz liefs Julian X


hey hoi, ik zie dat je nogal gefrustreerd bent. en ik wil hier niet mee overkomen als een of andere karen.

maar zoek iets of iemand waardoor je je hoofd leeg kunt maken. ga kickboksen of hardlopen dan kun je even je zorgen kwijt.

praat er met iemand over die je vertrouwt en jou goed kent. dat help al enorm.

ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen en ik hoop dat je eruit komt!
je kan het, je bent sterker dan je denkt!

groetjes TeaLover

Hey! Bedankt voor je reactie!

Ik was 2 jaar geleden naar therapie geweest, maar dat heeft echt helemaal niks geholpen. Ik kan niks met mijn gevoelens uiten, want ja. Het lukt me niet, ik raak de draad gewoon kwijt.

Ik zit ook al mijn hele leven op vechtsporten en al 3 jaar op kickboxen, maar daar word ik ook niet beter op. Wel bedankt voor de tip natuurlijk, maar dat het niet werkt ligt aan mij hoor, dw


Steun voor jou ! :kissing_heart:  ik hoop dat ze je kunnen helpen bij de kindertelefoon !

Grtz liefs Julian X

Ik had een keer gebeld, maar ik heb zo veel moeite met over gevoelens praten, maar ik zal het wel nog een keer proberen.

Thanks Julian :)


Reageer