Depressie

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal! 
 

Ik ben een meisje van 17. Ik heb vanaf de buitenkant een goed leven. Ik heb een fijne opleiding met een goede stage, werk en een sport. Het laatste jaar blijf ik terug vallen in mijn depressieve gedachtes. Ik durf het aan niemand te vertellen, omdat ik mijzelf simpelweg niet begrijp. Ik begin steeds meer gedachtes te krijgen om er een einde aan te maken. Dit wil ik niet. Ik moet er niet aan denken dat iemand mij zou vinden. Ik weet niet wat ik voel en hoor graag tips of ervaringen hoe ik hieruit kan komen. 
 

groetjes mij 


1 reactie

Heyy, wat mij helpt nu want ik struggle  ook met depressieve gedachtes is gewoon veel afleiding zoeken zoals lezen in een boek met muziek aan of een serie kijken. Probeer iets te vinden wat je leuk vind en waardoor  je even al je gedachtes aan de kant kan zetten. Maar weet dat er een einde aan te maken geen oplossing is. Ik ken je niet maar je klinkt als een hartstikke leuke en lieve meid! Hou vol en praat erover met iemand die je vertrouwd een vriendin of vriend, ouders, iemand van je opleiding of stage. Je mag er zijn!!

Reageer