Vraag

depressie.

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

 

Ik wil dood. Dat klinkt lekker positief ik weet het. het zit zo. ik heb een geweldige tijd achter de rug. na 3 jaar depressie hebben gehad was ik weer gelukkig. sinds een jaar ben ik weer terug gevallen en slaat niets aan. de medicatie niet en ook de behandeling niet. ik snij elke dag en ben en verslaaft aan. ik ben er klaar mee. ik vind het eng om die stap te zetten.

 

groetjess

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ik wou zeggen dat ik hetzelfde probleem heb. Ik heb vaak genoeg erover nagedacht om dit te doen maar uiteindelijk het niet gedaan. En ik weet dat het heel moeilijk is maar. Ik heb een paar apps op m'n telefoon (klinkt suf maar voor mij helpt het) het is gratis.  Ik hoop dat het je lukt. Als je wilt praten.. Ik ben er gewoon.

Huggs

 

Hoi ik snap je, heb een tijd ook zo gevoeld ik sneed mezelf ook veel ik heb ook wat goed zichtbare littekens. Ik heb ook al een paar pogingen gedaan , niet gelukt. Ik had een gedetailleerd plan uitgestippeld en brieven geschreven . Werkte niet. 

Toen de rede op ........manier wegging heb ik mij niet meer zo gevoeld. Toen ik 13 was heb ik me voor het laatst gesneden. Ben nu 15.

 

Als je je zo voelt kan je altijd 113 bellen of gewoon bellen naar de kindertelefoon.

Het heeft veel mensen geholpen. Misschien ook jij.

 

Gr. Gebruiker c

Reageer