depressie

  • 14 March 2020
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Hey allemaal,

ik ben een meisje van 12 en de laatste tijd mis ik blij zijn. ik weet niet of anderen dit hebben maar ik zie geen nut in het leven. het is gewoon een voorbereiding op de dood voor mijn gevoel. ik vind zelf dat dit echt heel overdreven klinkt allemaal, maar ik probeer gewoon op te schrijven hoe ik me voel. één iemand weet dat ik me zo voel, mijn beste vriendin. ze is de enige reden dat ik nu nog leef denk ik. ik word heel vaak laat in de avond als ik niet kan slapen opeens heel depri en dan snijd ik mezelf. ik kan er niks aan doen soms doe ik het onbewust. ik heb ook het gevoel dat ik helemaal niks kan en ik weet ook niet waarom ik dit allemaal schrijf ik ben echt een aansteller denk ik. ik wil er met niemand over praten behalve hier.

weet iemand wat ik moet doen? 


6 reacties

Heyy, wil je vertellen waarom je je precies zo voelt? Het lijkt me echt heel erg vervelend! Ben je misschien onzeker over jezelf of wordt je gepest? Je kan het er met je ouders over hebben, misschien kunnen zij je helpen en je een goed gevoel geven. Ik heb ook pas aan mijn moeder verteld dat ik wel eens onzeker ben en nu helpt zij me erbij. 

Liefs, Naira193 :heart:

Badge

Naira193 ,

ik dacht er eerst ook aan om het te vertellen, maar ik ben bang dat ik dan met nog meer mensen moet praten en dat kan ik echt niet. als ik met iemand ga praten over hoe ik me voel ga ik meteen huilen. ik word niet gepest, maarja ben wel onzeker. een van de redenen is dat ik bi ben en alleen die ene vriendin weet het. ik wil het ook aan niemand vertellen omdat ze me dan sowieso anders gaan zien.

wel dankje voor je hulp 🥺❤

liefs

Just me, wat vervelend! Ik snap het. Ik was ook een tijdje onzeker en heb dat uiteindelijk tegen mijn moeder verteld. Je kan tegen je moeder zeggen dat je er echt met niemand anders over wil praten. 

Ik heb ook een meisje in mijn klas die bi is en ze heeft het pas eindelijk verteld. Ik vind het helemaal niet raar en de andere kinderen ook niet. 

Als je het echt niet durft kan je misschien met de kindertelefoon bellen, zij kunnen je ook helpen. 

Liefs, Naira193 :heart:  Ik help je graag! Veel succes! 

hey meid 

 

ik weet heel precies hoe je je voelt. Zelf zou ik aanraden om het tegen je mentor of een leerkracht die je vertrouwt te zeggen dat heb ik ook gedaan! Het zal in het begin heel eng zijn maar daarna valt het nog wel mee. Als er ooit iets is laat je het maar weten op het forum. MEid je bent een topper en je moet jezelf niet beschadigen later als je er vanaf bent ga je je shculdig voelen omdat er wondes op je lichaam staan. Meid je bent een prachtmens. IK geef om je!!!!

 

groetjes

ik

o ja ovver dat praten met mensen. Wat ik doe want ik ga ook wenen ik schrijf het op een geef het af veel makkelijker.

Badge

Heeyy,

 

dank jullie wel voor de lieve reacties 🥺. Ik zal erover nadenken aan wie ik het ga vertellen. Niet over dat bi zijn dan, dat vertel ik liever gewoon niet ze merken het wel. :)

Liefs ik♥️

Reageer