Vraag

depressie

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik denk dus dat ik depressief ben, maar ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen omdat ik bang ben dat ze boos worden of teleurgesteld zijn.  Ik snijd mezelf dus ook en dat durf ik al helemaal niet te vertellen omdat ze laats een gesprek met ons daar over heeft gehad nadat ze er achter was gekomen dr de dichter van een vriendin dat ook had gedaan. Ze zij dat wij dat nooit moesten doen, en dat dat echt dom was omdat je voor altijd je lichaam verpest. Dus ik durf het nu al helemaal niet meer te zeggen. Ook zeg ze de hele tijd van dat mag je niet hebben want je heb al te veel gegeten en je moet afvallen. Nu ben ik ni3t de slankere maar ben ook niet dik. En dat gevoel geeft ze me wel. Maar ze is voor de rest wel heel lief,  maar durf dit allemaal niet tegen haar te zeggen. En zou wel zelf hulp willen zoeken maar dat kan niet.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Ik snap volledig dat je het niet durft te vertellen (ik zou het Zelf namelijk ook niet durven), maar het is echt beter als je erover praat als ze echt van je houden zullen ze niet boos worden en het accepteren. Je zou wel met goede argumenten moeten komen waarom je depressief bent, want anders geloven ze je misschien niet. Ga in gesprek met ze en vertel ze alles! Misschien zullen ze je helpen met hulp zoeken. Worden ze uiteindelijk toch boos?  Blijf vooral rustig en probeer het beter uit te leggen want ze zullen het uiteindelijk heus wel begrijpen en ze zullen je uiteindelijk heus wel helpen. Over dat afvallen, je hoeft niet af te vallen als je je fijn voelt in je lichaam. Je moeder kan dat niet bepalen, want als jij vindt dat je mooi bent en je lekker voelt in je lichaam is alles toppie 

weet dat alles goedkomt en ik ben er voor je! Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb 


met veel liefde en groetjes

 

T-Town

 

Reageer