depressie?

  • 3 February 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

hai, oke dus ik voel me al meer dan een jaar echt heel slecht, gewoon ongelukkig, en ik heb al meerdere keren serieus  gedacht aan zelfmoord, alleen ik wil niet dat mijn ouders en zusjes ook verdrietig worden. Thuis gaat het ook slecht, er is alleen maar ruzie. Mijn cijfers gaan omlaag en ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen, en mijn beste vriend heeft me in de steek gelaten. Ik heb geprobeerd om er met iemand over te praten met mijn mentor (die alles privé moet houden behalve als je toestemming geeft), alleen ja je raad het al, die heeft alles doorverteld aan mijn ouders en mijn nieuwe mentor, en hij heeft er met mij over proberen te praten IN de klas met iedereen erbij. Mijn vertrouwen in mensen op school is nu wel erg verloren gegaan. en ik heb het sindsdien privé gehouden. Alleen het raakt me deze paar weken echt heel hard. Ik weet niet wat ik moet doen, ik krijg gewoon geen lach meer op mijn gezicht. 

xx anoniem


1 reactie

hee.

wat je mentor heeft gedaan is echt zwaar shit, ik heb dit zelf ook meegemaakt, probeer eerlijk te zijn tegen je nieuwe mentor, (ik weet hoe lastig dat is, probeer het anders te mailen of te schrijven.) vind je het moeilijk om erover te praten?? ga naar een vertrouwenspersoon die heeft 100% zwijgrecht!!!!

ik hoop dat het snel beter gaat.

liefs me

Reageer