Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

depressie

• 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Badge
hey!
Ik ben een meisje van 13 en heb veel problemen. Ik denk dat ik zelfs depressie heb. Mijn “beste” vriendin probeerd me jaloers te maken doordat ze met een ander meisje de hele tijd omgaat en zo. Ze doet raar tegen me en zo. Maar goed, ik heb het gevoel alsof mijn ouders mijn zusje voortrekken en mij links laten liggen, het enige wat ze tegen me zeggen is hoi, doei en allemaal opmerkingen over wat ik fout doe! Laatst ging het zo ver dat ik het met ze eens was en mezelf ben gaan snijden, ik heb er nu een litteken van... mijn 1ste vraag is: Hoe kan ik dat verbergen? en mijn 2de vraag is: Iemand tips?

- De foto is verwijderd, is in strijd met de forumregels -

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
je moet er eerst met iemand over praten die je vertrouwd en snijden is nooit de oplossing je voelt heel ff pijn maar daarna komt alles terug en je krijgt er alleen maar littekens van ( ik heb t vroeger ook gedaan ) en je krijgt er later zoveel spijt van en als je ruzie met je ouders hebt is het belangrijk om dr met hun over te praten en wat je dwars zit misschien kunnen hun dan ook rekening houden met jou gevoel

groetjes anoniem

Reageer