Vraag

Depressie

  • 4 January 2019
  • 28 reacties
  • 522 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb echt een rotleven achter de rug. Toen ik in groep 4 zat begon het. Ik werd door alles en iedereen gepest. Ik moest voor onzin redenen op gesprek met de directeur en kreeg allemaal rare boekjes en dingetjes die ik moest maken. Maat die domme rotdingen hielpen niks. Ik werd pittig depressief. Ik wilde niet meer naar school, had agressieproblemen en had niemand waar ik mn verhaal kwijt kon. Dit ging 4 jaar zo door. Toen begon de middelbare school voor mij. Dat was de beste tijd van mn leven. Voor heel even dan. Omdat ik redelijk slim ben hoefde ik op de basisschool bijna niet te leren voor toetsen. Maar dat moest op het VO wel. Daar raakte ik redelijk gestresst van en niet echt vrolijk. Ik kreeg in die tijd te horen dat mijn zus en mijn oma in het ziekenhuis lagen en een kat van mij was overleden. Oja in die tijd werd ik ook nog bedreigd met geweld. Zwaar geweld. Met al die dingen ging het slecht met me. Ik sprak hier wel over met mn mentor. Maar dat hielp niet echt. Nu zit ik in de tweede en gaat alles weer beter. Maar ik heb al dit niet aan mijn ouders vertelt. En zit er wel mee.


Hebben jullie tips waar ik met dit verhaal terecht kan.

28 reacties

hey

 

wat goed om te horen dat het weer beter met je gaat! 

 

ik heb nooit op jou toppic gereageerd maar ik had hem wel gevold. 

 

groetjes blue 

Hoi

 

Fijn om te horen dat het inmiddels een stuk beter met je gaat :slight_smile:  Bedankt voor de update. 

 

Gr. Kenshin

Hoi

 

Fijn om te horen dat het inmiddels een stuk beter met je gaat :slight_smile:  Bedankt voor de update. 

 

Gr. Kenshin

Dankjewel voor alle steun!

Reageer