Depressie

  • 28 January 2018
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik lijd al langere tijd aan een depressie allen ik heb last van emotionele aanvallen zoals vanmiddag werd ik ineens zo boos en daarna was ik ineen gwn zo rustig ik heb al 2 weken last van zulke aanvallen kom dit ook door mijn depressie?

2 reacties

Hoi!

Die emotionele aanvallen kunnen door je depressie komen. Krop je je gevoelens vaak op? Het is goed om je emoties eruit te laten wanneer je voelt dat ze eruit moeten. Wanneer je voelt dat je moet huilen, huil dan maar. Wanneer je voelt dat je boos bent, ga dan maar een stukje hardlopen om die woede kwijt te geraken. Als je je gevoelens er stukje per stukje uitlaat, komen ze er misschien niet allemaal tegelijk uit in een emotionele aanval.

Heb je professionele hulp? Aangezien je depressief bent, is dat wel aangewezen. Zij kunnen je ook helpen met die emotionele aanvallen. Ademhalingsoefeningen kunnen ook nuttig zijn, om je kalmte te bewaren. Ga jezelf zeker geen pijn doen om van die aanvallen af te geraken, want dat kan voor een averechts effect zorgen.

Groetjes
x
Ik heb dat ook en ik weet 99% zeker dat dat mijn depressie is.
Ik snijd me dat of word boos of huil en dan 1,2,3 ben ik zoooo kalm, ik haat het.

Reageer