Vraag

depresieve gevoelens

  • 5 March 2021
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik kan niet meer. mn broertjes en zusjes worden voorgetrookkken damnnn. vanmiddag kwam ik thuis zeiden ze: wij gaan naar de mac ik mag helemmaal niks geen geld geen eten helemaal niks maar hun wel op school gaat het ook slecht ik word gepest en mijn beste vriend blijft mijn appjes negeren ik voel me echt heeelllll fckdup iedereen haat mij, iemand help


4 reacties

Van een schaal 1/10 hoe erg heb je het nu

Ahh, wat vervelend voor je! Leest je  vriend de appjes ook niet of leest hij ze wel en reageert gewoon niet? Kun je ook je beste vriend gaan bellen zodat jullie dan duidelijker contact hebben. Het kan ook dat hij het druk heeft met school en dat het helemaal niet met jou te maken heeft. 

Die pesters zijn ronduit dom en stom! Hoelang pesten die jou al eigelijk? Ik snap dat het lastig is maar probeer ze eerst een tijdje te negeren en niet te reageren.(en loop erbij weg) Dan vinden ze er niks meer aan en stoppen ze hopelijk. Als dat niet werkt zou ik het heel dapper vinden om te zeggen dat ze moeten stoppen. Het is daarmee niet heel handig om een dan helemaal uit te barstten,  woedend te worden en te gaan schreeuwen. Dat vinden ze leuk, maar zeg het op een rustige toon, maar wel duidelijk en serieus. Als dat niet werkt(en ze gaan  stom reageren)  zou ik naar een leraar gaan. Die kunnen het meestal oplossen. 

Het is vast niet zo dat iedereen jou haat, dat gevoel heb ik ook altijd, maar er veel meer mensen die jou liefhebben dan dat je denkt.

Over jouw thuissituatie: Hoe bedoel je eigelijk dat je geen eten mag? Mag je zelf geen eten kopen of krijg je geen eten in de zin van avond eten, lunch, ontbijt etc. Mag ik wat meer informatie over dat eten?
T komt goed! 

-Mila- 

ik krijg wel eten alleen me ouders waren met me broertjes en zusjes naar de mac toen ik met een vriendinnetje was spelen en ik mocht geen fidget toy kopen

Reputatie 1
Badge

ik krijg wel eten alleen me ouders waren met me broertjes en zusjes naar de mac toen ik met een vriendinnetje was spelen en ik mocht geen fidget toy kopen

okay maar die met ‘ik mocht geen fidget toy  kopen’ slaat nergens op 

Reageer