Skip to main content

Hoi ik ben (prive) bananen zijn krom.

Ik ben al een jaar heel depresief ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb zelfmoord gedachtes en dat heeft ook mijn redenen (zie andere topics) Ik voel me echt k*t zeg maar.  Als ik bij het raam sta voor zm vraag ik me af of ik het moet doen. Ik heb toch geen reden om te leven. Maar als ik 113 bel ( het zelfmoord telefoon nummer) kom ik aan de lijn met de oom van een vriend (die heeft het opgericht. Het komt dan ook in de krant en ik wil juist die aandacht niet.

 

WAT MOET IK DOEN!

fijne dag van bananen zijn krom

Hallo @bananen zijn krom ,

 

we lezen dat je in een moeilijke situatie zit! Wat goed dat je over je zelfmoordgedachtes in gesprek wil gaan.

Je kunt echt anoniem bellen of chatten met 113. Het komt niet in de krant.  Er werken een heleboel mensen en de kans dat je dus die oom van je vriend aan de lijn krijgt, is echt heel klein. Natuurlijk kan je ook gewoon een andere naam opgeven, of helemaal je naam niet zeggen. Dat is allemaal prima: je bent namelijk gewoon anoniem.

 

Natuurlijk ben je ook welkom om eens met de Kindertelefoon te bellen of te chatten, elke dag van 11 uur ‘s ochtends tot 9 uur ‘s avonds. Ook bij ons ben je anoniem. 

 

Veel sterkte en met vriendelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon


Wat vervelend zeg! 

Mijn tip is om op psych2go te kijken op het onderwerd depresief en zelfmoord. 

Het is wel engels maar het zijn hele fijne videos met een zachte stem. 


Reageer