depresie en snijden

  • 25 February 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey, ik ben een meisje van 14 en ik gwn echt hulp nodig want anders kan ik het gwn niet meer aan. 

ik heb een depressie maar mijn ouders willen me niet geloven en ik weet niet wat ik moet doen, het begon allemaal aan het begin van het schooljaar en voelde me gwn een beetje down soms, maar toen werd het steeds erger tot het zo erg was dat ik nu echt geen andere uitweg zie dan maar gwn dood gaan. Ik heb me ook gesneden maar doe dat nu niet meer, maar nu heb ik littekens en ik weet niet hoe ik het aan mijn ouders moet vertellen, want de zomer komt eraan en ze komen er toch wel achter. Ik heb het al aan een hele goeie vriendin verteld. Maar ik weet niet wat ik moet doen en ik weet niet of ik wel wil verder leven… leven voelt nu zo erg als een verplichting alsof ik verder moet leven voor mijn ouders. 
 
Ik hoop dat iemand me kan helpen


1 reactie

Heyy

Misschien kan het geen kwaad dat je ouders het ontdekken, dan zullen ze doorhebben dat je serieus depressief bent, en dan kunnen ze je helpen. Je kunt ook ff praten met je mentor ofzo, die kan je ook zeker helpen, als je dat wil kun je je mentor vragen om het niet tegen je ouders te zeggen. Als je niemand wil lastigvallen (wat je sws niet doet hoor lieverd) kun je het even opschrijven, klinkt best idioot maar het helpt wel echt. Hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes en sterkte!

Kaas123

 

Reageer