Skip to main content

Denken dat iedereen mij raar vind of haat

• April 24, 2025
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, 

Ik zit in de eerste klas en ik heb het gevoel dat iedereen mij niet mag. Met name een jongen uit mijn klas die tegen een meisje heeft gezegd dat ik raar was en toen ging hij heel raar tegen mij doen. Er zit ook een meisje in mij klas die over iedereen achter hun rug ompraat, het maakt niet uit als je haar vriendin bent, ze doet het gewoon bij iedereen. Een dan gaat ze heel nep in je gezicht doen. Ik zit hier altijd lang mee, heeft iemand tips??

xx

2 reacties

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 24, 2025

Hoii

Ik heb ook dat gevoel en ik probeer gewoon mezelf te blijven, te kijken wie wel aardig is, en weg te blijven van de neppe mensen.

Misschien kun je aan een klasgenoot vragen of hij/zij/hen haar ook nep vindt en dat je dan tegen dat meisje zegt dat nep doen niks oplevert?

Groetjes lovegood 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Ilseee, ik snap dat het echt kut voelt als je denkt dat mensen je niet mogen, vooral die jongen die raar deed en dat meisje dat achter ieders rug om praat. Mijn tip is om vooral jezelf te blijven, want jij bent waardevol zoals je bent. Probeer met iemand te praten die je vertrouwt, zoals een vriend, mentor of docent, want dat kan helpen om je beter te voelen en advies te krijgen. Probeer roddels zoveel mogelijk te negeren, want die zeggen vaak meer over de roddelaar dan over jou. Misschien kun je ook nieuwe vriendengroepen zoeken bij activiteiten of clubs waar je mensen met dezelfde interesses ontmoet. En vergeet niet goed voor jezelf te zorgen door dingen te doen die jou blij maken en je zelfvertrouwen geven. Je verdient respect en vriendelijkheid, en je staat er niet alleen voor.

xx liefs Wolf 🐺