Denken aan zelfmoord

  • 11 May 2021
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Ik ben constant aan het denken aan zelfmoord. Ik wil het doen maar ik weet dat ik het niet moet doen maar ik voel alleen maar lijden. Ik durf niks meer en ik glimlach maar want ik durf het niet te vertelen. Ik huil elke avond want ik maak me zorgen over iedereen. Ik wil niet meer leven. Het voelt zo slecht en ik durf er niet over te praten. Maar op deze website is het anoniem. Ik ben blij dat ik hier mijn gevoelens kan uiten maar alsnog.

 

Met vriendelijke groet

Een random meid❤️


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Hoga,

Wat naar dat je je zo voelt.

Het helpt erg om je gevoelens te uiten (misschien heb je het al gevoelt toen je dit poste). Het is heel spannend en moeilijk, maar helpt echt. Je kan als je wil met de kindertelefoon bellen/chatten als je erover wil praten. Dat is ook volledig anoniem.

Het zal echt veel helpen als je erover praat met iemand. Dat kunnen je ouders zijn, maar als je dat niet wil kan je eerst het bespreken met je mentor/vertrouwenspersoon of een vriend(in). Zij kunnen steun geven en helpen.

Als je denkt dat je zelfmoord gaat plegen kan je altijd 113 bellen/chatten. Ook als je gewoon over je gevoelens wil praten kan dat.

Tegen het lijden kan je kleine dingen doen waar je rustig of blij van wordt. Het klinkt misschien raar maar helpt echt.

Succes!

Groetjes iemand.

Badge +1

Hoi Hoga, 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes, 

 

De Kindertelefoon

Hey Hoga,

Wat naar dat je je zo voelt.

Het helpt erg om je gevoelens te uiten (misschien heb je het al gevoelt toen je dit poste). Het is heel spannend en moeilijk, maar helpt echt. Je kan als je wil met de kindertelefoon bellen/chatten als je erover wil praten. Dat is ook volledig anoniem.

Het zal echt veel helpen als je erover praat met iemand. Dat kunnen je ouders zijn, maar als je dat niet wil kan je eerst het bespreken met je mentor/vertrouwenspersoon of een vriend(in). Zij kunnen steun geven en helpen.

Als je denkt dat je zelfmoord gaat plegen kan je altijd 113 bellen/chatten. Ook als je gewoon over je gevoelens wil praten kan dat.

Tegen het lijden kan je kleine dingen doen waar je rustig of blij van wordt. Het klinkt misschien raar maar helpt echt.

Succes!

Groetjes iemand.

Hoi!

Ik had verwacht dat niemand op dit bericht ging reageeren maar toen ik dit zag werd ik heel blij. Danknewel voor de tips ik heb net getekent wat ik leuk vind. Het liet mij hellemaal tot rust komen. Dankjewel dat je hierop gereageerd hebt. Het betekent veel voor mij. 💞💞

 

Groetjes een random meid :) 

Hoi!

Ik had verwacht dat niemand op dit bericht ging reageeren maar toen ik dit zag werd ik heel blij. Danknewel voor de tips ik heb net getekent wat ik leuk vind. Het liet mij hellemaal tot rust komen. Dankjewel dat je hierop gereageerd hebt. Het betekent veel voor mij. 💞💞

 

Groetjes een random meid :) 

Je kan hier altijd terecht! Zowel om je hart te luchten als met vragen. Meestal reageert er wel iemand.
Ik ben alleen nooit zo goed in iets nuttigs zeggen over dit onderwerp maar sluit me wel aan bij de held @Lost in Life . :)

Reageer