denken aan sh

  • 22 March 2023
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

(13) ik voel me de laatste tijd echt heel erg k#t alles moet beter enzo vn mn ouders mr ik doe al mn best. ik word alleen maar uitgescholden.Ik ben nu all 2,5 jaar depresief omdat t gwn kut loopt. Ik ben nu 1 jr Klean mr trek t niet meer ik zit soms zelf te denken aan zelfmoord.  Ik heb daarop ook nog Sosial Anxiaty. 


2 reacties

Badge

Hoi,

Wat erg voor je.

Ik ben net uit me depressie/ ik zit aan het einde ervan. Ben er bijna uit. Ik focuste me vooral op leuke dingen. En ook al lijkt het erop of die er niet zijn, geloof me er zullen een heleboel dingen zijn waar je blij van word. Denk vooral niet aan depressieve dingen of dingen die je ongelukkig maken. Dat maakt je alleen maal ongelukkiger en verdrietiger. 

Bedenk je ook dat je nog een heel leven voor je hebt. De puberteit is 1 van de moeilijkste periodes uit je leven. Maar die tijd gaat voorbij en dan ben je blij dat je het overleeft heb en niet zelfmoord heb gepleegd. Focus op de toekomst en niet op het nu het heden. 

 

Ik hoop dat ik je ermee kan helpen. Bedenk je vooral dat je niet de enige bent met dit probleem. Praat erover met mensen die je vertrouwt. Je bent niet de enige die met deze gevoelens rond lopen.

Ik weet dat je het kan,

Succes!

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Anoniemboytje

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, Loes

De Kindertelefoon 

Reageer