Skip to main content

Hallo!

Ik denk soms dat ik seks heb met mijn crush of andere leuke, knappe meiden uit mijn klas.

Soms sta ik ineens achter mijn crush en dan krijg ik de neiging om haar een tikje op haar billen te geven of om haar borsten aan te raken.

Ik probeer dit trouwens echt te negeren! Ik wil niks doen tegen haar wil!

Maar soms denk ik wel dat ik een pedofiel ben ook al heb ik niemand verkracht.

Hoort dit gewoon bij de pubertijd of ben ik echt een pedo?

Ps ik ben 12

 

Groetjes X_anoniem

Hoi hoi tuurlijk ben je geen pedofiel want een pedofiel wordt geil van kleine kinderen. Maar in de pubertijd is dat echt heel normaal. Alleen zit je als 12 jarige niet in de officiële pubertijd fase. Mensen vergelijken het met een bloem/ een plant ik zal de stappen even uitleggen.

Een plant begint met het zaadje dat is dan de sperma voor mensen. 

Daarna gaat de plant groeien dat is de fase van leeftijdsklasse van 3/10 jaar oud en dan heb je een beetje de oefen fase vanaf je 11e tot je 12e dan ga je meer op jezelf letten en meer uitdagingen aan en in die fase zit je. Je bent dus ook een beetje vroeg met denken aan haar billen en borsten te zitten maar ik weet niet hoe ze eruit ziet enzovoort dus ik zal vooral aan haar teminste verkering vragen/ relatie vragen en dan als je denkt dat ze er klaar voor is (als ze wel het ja woord heb gezegt) moet je het gewoon vragen. 

 

Zo simpel is het. 

 

 


Dat is niet perse slecht, veel mensen willen zoiets wel bij hun crush doen :)

Zolang je het maar niet echt doet is het prima of daarover te fantaseren.


Reageer