Skip to main content

De heletijd heel bang!

• January 6, 2026
  • 7 reacties
  • 58 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Hoi.

Ik ben al best lang, de heletijd bang voor dingen. Ik ben erg paranoïde over alles, soms durf ik de reacties op mijn topics niet eens te checken.

Elke keer als er iemand aanbelt ben ik bang dat het iemand is die boos op mij is. Ik durf niet meer met vrienden aftespreken en bedenk vaak smoesjes.

Voor de meeste mensen zie ik er niet bang uit.

Maar ik ben niet 'Bang', alleen paranoïde.

Ik ben gewoon bang voor alles, zelf ls mijn eigen gezin.  Soms, denk ik dat ze me pijn gaan doen.

Ik weet niet wat ik moet doen.

7 reacties

Reef
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

Hey, wat naar! Dat is echt verschrikkelijk! Is er mischien een rede hiervoor? Zo niet is het nog steeds begrijpelijk. Je kan mischien proberen langzaam vertrouwen op te bouwen. Begin met je broer/zus, als het kan een oudere die je vertrouwd. Probeer die te vertellen wat je voelt. Probeer zo langzaam mensen te vertrouwen en je een beetje gerust te stellen. Als je hier nog niet klaar voor bent is dat compleet oké, niemand zal je ergens to dwingen. Ik hoop heel erg dat het goed met je gaat. Je kan mischien opschrijven wat je voelt en dan het briefje verbranden of verscheuren, dat helpt soms ook. Geef vooral niet op, je kan dit!

Reef
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

Vooral veel succes ❤️❤️

Reef
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Hey

hoe gaat het? 
even checken ❤️

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Hey

hoe gaat het? 
even checken ❤️

Het gaat niet veel beter, maar lief dat je het vraagt❤️

Reef
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 14, 2026

Hey,

Wat jammer ! Maar dat is ook totaal niet erg, doe vooral wat je fijn vindt 🩵

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3
ik heb dit opgezocht.

Reef
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 14, 2026

Hey,

dat zou het zeker kunnen zijn, maar als jij je daar niet comfortabel bij voelt dan hoef je niet meteen daarvanuitgaan. Als je je er wel comfortabel bij voelt, dan is het vooral wat jij wilt❤️ 

veder vindt ik het heel knap dat je dit zo op durft te zoeken, waarschijnlijk had ik dat niet gedurft. Als wij je nog veder kunnen helpen moet je dat vooral zeggen❤️