Skip to main content

Hoi , ik lees veel ( soms grappige ) verhalen hier van mensen die soms straf krijgen en dan op een bijzondere manier. Ik werd daardoor benieuwd: wat is jouw gekste/grappigste/stomste  straf of maatregel  die je ooit hebt gehad of gezien bij iemand ? Kan op school, thuis, hobby of wat dan ook ! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Bedankt vast !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoi, bij ons ook een gym dingetje en dat is dat onze lerares l.o. het hardlopen van 2 of 3 rondes rondom het lokaal of rondom de school als straf toepast 🤔 soms een heel groepje, soms individueel. Dat laatste is nog veel dommer voor degene die het moet, eigenlijk altijd een van  de  jongens.  Het gebeurt gelukkig niet vaak maar het is wel apart vind ik en heel gênant. 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey @Tartan15  dat is idd een heel gênante straf! Moest jij dat ook? Hopelijk niet.  Kun je denk ik nog beter in de hoek staan zoals jij ooit 😉 Liefs Tover xxx

Hoi @Tover01   nee nog niet, maar ik zal het haar voorstellen mocht het zover komen 😂 (en dat is best denkbaar hihi) bedankt voor het idee;P

Groetjes 😘

Reageer