Skip to main content

Ik en mijn ouders hun band worden steeds minder. Mijn moeder wordt steeds boos op me voor de kleinste dingen. Als ik iets vraag aan mijn ouders laten ze me nooit uitpraten.

Gisteren zij mijn mama dat ik iets moest weg doen (er waren meerdere dingen daar op tafel) en ik vroeg of ik het andere weg moest gooien ik had mijn zin niet eens af en ze ging gewoon weg van mij.

Ik had is een keer ruzie met mijn mama en ze dreigde dat ze mij zou slaan enz.

Ik heb een broer die een handicap heeft en mijn vader koopt alles voor hem. En ik zeg soms tegen mijn vader dat ik hier thuis geen waarden heb maar hij zegt dat dat niet zo is. Ik kan nooit iets aan mijn vader vragen omdat die meestal op zijn gsm zit.

 

Op school heb ik geen vrienden meer. Iedereen op mijn school wilt me daar niet. Het is gwn ik pas niet op die school. Ik vroeg gisteren avond of ik naar B mag (want daar is een school die ik leuk vond) en hij zij niet eens waarom hij zij direct nee. Hij wilt dat die school goed is. Maar die school is ook goed ik heb ook een hele powerpoint gemaakt zodat ze mij op die school zouden laten. Maar ik heb dat niet kunnen laten zien.

Ik ben toen gewoon naar boven gegaan en ik ben dan uuren gaan huilen in mijn kamer.

En vandaag hadden ze gezien dat mijn ogen zijn gezwollen en ze zeiden dan mensen mij op school zouden uitlachen als ze me zo zouden zien. En dat ze zouden denken dat ze niet voor mij zorgen. 

Geen reactie

Reageer