Dagboek (als je iets kwijt wil over je dag)


Reputatie 7
Badge +6

Hey iedereen,

Hier kan je een verhaal kwijt over je dag als je dat wil en als je dat niet wil kan je gewoon even lekker lezen!

MVG

TheMusicDude


37 reacties

Reputatie 7
Badge +9

I guess dat dit het nieuwe dagverslag topic wordt O_O

Vandaag was een normale schooldag, ik moest vandaag toets levensoriëntatie inhalen en ik kreeg een 8, best blij mee want ik ging eigenlijk voor niet lager dan een 7,4. Specifiek dit cijfer want als ik lager haalde stond ik geen 9 meer gemiddeld voor deze proefwerkweek. 

En net tijdens het fietsen kwam ik een voetbalvriend van 4 jaar geleden tegen, we zaten 1 jaar in hetzelfde team en hij was een van mn beste vrienden. Best wel leuk om iemand na 4 jaar weer ns te zien!

Gisteren was ook leuk, we speelden softbal op school en ik had 2 goede slagen maar de 2e kwam precies op iemands borst. En toen ik op het veld moest had ik een aantal goede ballen en slidings gemaakt, best cool ook al zeg ik het zelf 😅 En op mn 1e slag had ik een homerun!!

Morgen wordt niks speciaals, gewoon naar school gaan en dat was het .

Groetjes, Sano07
 

Vanmorgen heb ik heel lang in mijn bed gelegen. Ben er wel even uit geweest om ontbijt te maken, ook voor andere mensen en toen weer terug gegaan. Geluisterd naar de vogels en nagedacht. Uiteindelijk wel mijn bed uitgegaan. Moest vanmiddag nog weg en OV was echt drama. Maar de conducteur was gelukkig zo aardig dat ik nog net in de trein kon en mijn overstap kon halen. Verder niet echt iets bijzonders gedaan. Beetje aan school gewerkt.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi voor mij ook een normale dag. Op school ging alles goed, er werd nog even nagelachen over mijn briljante vergeet actie gisteren 😉 en verder eigenlijk alles prima. Het wordt voor mij vwo next year dus mijn Wageningen of UTwente-droom blijft levend XD.  En eind vd middag een heel eind gezeild. Het was perfect. Echt., als ik daar ooit m'n leven van kan maken!!  En nu huiswerk gaap en vette muziek erbij. Mn ouders zeiden dat ze zich niet meer bemoeien met hoe ik mijn huiswerk doe haha , zoals nu met die muziek hard aan.  Het is toch aan de andere kant van de boerenwoning dus geen mens die het hoort ;)  maar ze zeiden dat omdat ze door dat nieuws en mn cijfers wel zagen dat ik me er wel mee red 🙂 vet is dat. Nouja wel lekker dus allemaal. Ik zou alleen dat ik nog wat meer zekerheid kon uitstralen naar anderen , zoals met dat lachen ik lach mee en vind het leuk maar bloos dan weer als een tomaatje 😉 maarja ach als dat het dan i… mijn onzekereheid en verlegenheid komen soms nog boven ;)  maar nee hoor het gaat best heel goed. heb mij ook  nog nooit zo sterk gevoeld.  Maarja ik heb de lente in het hoofd denk ik , sorry (bloos)

En ik chat op het forum niet, maar : leuke verhalen weer van iedereen !! Blijven doen hé 😉 als ik een klavertje geef bedoel ik : gelezen! cool ! en compliment !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge +2

Hoi, 

Zoals jullie weten is het niet de bedoeling dat een Topic een chat wordt, en ook hier begint het er op te lijken. Willen jullie daar alsjeblieft op letten, anders moeten we het topic sluiten.

Dankjewel! 

 

Groetjes Willemijn,

De Kindertelefoon

@Willemijn v H  maar excuus, de berichtjes van Sano07, WaaromIsEenBanaanKrom en Julian12 zijn toch geen chats ? Want als dat zo is begrijp ik echt niet meer wat er dan wel en niet mag . Zij plaatsen gewoon een verhaaltje in het topic en Julian12 legt nog extra uit dat hij niet chat. Ik word hier nu echt heel onzeker van. Zo durf ik niks meer te typen :(  met respect !

Sanny xxx

Reputatie 7
Badge +19

Nee @Sanny Komt door mij

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dit was voorlopig mijn laatste reactie in dit soort topics. Ik ga eerst hulp vragen bij de KTF over wat wel en niet mag.  Straks krijg ik weer een tik over de vingers en ik doe al weken alles wat ik kan om dat te voorkomen, leg dat zelfs uit in mn bijdrage, dus sorry, van mij geen berichtjes meer  :(  meer kan ik ook niet doen. Meer uitleg bij “verslag van je dag”.  Sorry allemaal !

Groetjes Julian X

@Willemijn v H  

Sorry, vraag van mij, Sanny. Dit is toch niet de bedoeling ? Zie dit bericht van hem in ' verslag van je dag'  ik zit dus met dezelfde vraag. Sorry @Julian12  ik neem het even voor je op.  Volgens mij heeft hij niks misdaan toch ? Dit schreef hij : 

Citaat ; " Hoi mijn dag was goed :)  heb ik beschreven in Dagboek . Maar ik zag daar dat er precies onder mijn bericht een waarschuwing stond van de KTF dus ik ga voorlopig even niks meer plaatsen in deze topics. Ik ga mailen met forum@kindertelefoon want ik begrijp blijkbaar nog steeds niet wat nou een chat is en wanneer een verhaaltje. Ik was er van overtuigd dat ik on topic was. Misschien was dat ook zo maarja.  Ik heb al een officiële waarschwing dus  een 2e kan ik er niet bij hebben. Het spijt me, maar dan blijf ik liever weg  van deze leuke topics :( sorry allemaal !  Groetjes liefs Julian X "  einde citaat.

Lijkt mij niet gezond dat iemand hier bang moet zijn om iets te typen. 

Sanny xxxx

Reputatie 3
Badge +2

Beste gebruikers, 

Het was inderdaad niet de bedoeling iemand bang te maken om te typen. En dit was ook nog chat, ik wilde graag even een reminder sturen voordat dat het wel zou worden. Dat zou zonde zijn. Hopelijk is het misverstand zo uit de lucht. Veel verder plezier op het forum!

Groeten Willemijn 

De Kindertelefoon 

Beste gebruikers, 

Het was inderdaad niet de bedoeling iemand bang te maken om te typen. En dit was ook nog chat, ik wilde graag even een reminder sturen voordat dat het wel zou worden. Dat zou zonde zijn. Hopelijk is het misverstand zo uit de lucht. Veel verder plezier op het forum!

Groeten Willemijn 

De Kindertelefoon 

Dankuwel! U bedoelde vast " geen chat " :) 

Gelukkig. Julian je mag dus gewoon je leuke verslagjes plaatsen en idd je doet ontzettend je best. Ik ken hier niemand die zich zo netjes gedraagt !

Dankuwel mevrouw Willemijn.  Slaap lekker ik nu wel. Sanny xxxxx

Ps vanaf nu weer on topic en regels volgen ! :) 

Goedemorgen,

Het cijfer waar ik me een paar dagen geleden zo zorgen om maakte is gelukkig voldoende!!!! Niet super hoog maar ik ben wel heel blij ermee :)

Ben vandaag niet naar school gegaan(nepziek , omdat ik zorgen om @wilhelmavemela maakt). Daarom ben ik vandaag extra actief . Ik moet wel mijn huiswerk maken.  Zucht Zucht Zucht Zucht, maar van mijn tweelingbroer mag ik zijn antwoorden overschrijven (lief hé) Ik hoop dat ik geen toetsen gemist heeft . Dat is echt stom als anderen aan het werk is en je met eentje een toets bezig is vind ik

 

Emma

Reageer