Dagboek (als je iets kwijt wil over je dag)


Reputatie 7
Badge +6

Hey iedereen,

Hier kan je een verhaal kwijt over je dag als je dat wil en als je dat niet wil kan je gewoon even lekker lezen!

MVG

TheMusicDude


37 reacties

Het is een saaie dag.  Mijn ouders zijn weg (wandelen ).  Ik heb geen zin in saaie praatjes met de buren, dus binnen gebleven met een ijsje 

En mijn grote broer(niet mijn tweelingbroer ) is bezig met een band organiseren . Ik snap niks van, maar ik drum . Mijn broer kan basgitaar . Mijn zus zingt . Mijn tweelingbroer gitaar . 

 

Morgen hebben we een geschiedenistoets . Ik heb heel goed geleerd. Ik hoop een 9 of 10

 

Emma

@TheMusicDude 

Heb jij iets wat je kwijt wilt ???

 

Reputatie 7
Badge +6

Nee vandaag denk ik niet, misschien morgen wel

Reputatie 3
Badge +1

hey,

mijn dag is weeral al alle dagen niks doen alleen maar moe zijn en series kijken nu dat ik niet meer naar school ga doe ik elke dag het zelfde ik weet soms zelfs niet meer welke dag het is.

groetjes!

hii iedereen!!

Vandaag was een onwijs aparte dag. Maar dan bedoel ik echt 1 van de meest aparte dagen van mijn leven. Ik was gisteravond rond 01:00 voor het eerst naar een jongen gegaan die ik via Bumble heb leren kennen.  Heel toevallig: hij woont 4 minuten van mij vandaan. Wij hebben de HELE AVOND tot 06:30 ‘s ochtends in bed zitten neuken en kusjes geven enzo. Was echt GEWELDIG. Nu komt het gênante gedeelte: De ochtend erna was zijn hele familie thuis. Ik heb met zijn vader en hem aan de ontbijttafel gezeten. HET WAS ZO AWKWARD. En de vader vroeg nog aan hem ‘hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?’ hij antwoordt ‘tja via bumble zo’n dating app’. Ik schaamde mij zo erg hahahah. Maarja fast forward 30 minuten geleden: Ik ging naar de Albert Heijn met mijn zusje en raad eens wie ik tegenkwam? DE VADER

het was een super leuke maar ook awkward dag vandaag.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb heel vreemd gedroomd en weet niet meer waarover. 😉 en toen ging ik nog eens weer het forum kijken en een kniebuiging maken voor het mooie verhaal van @TheMusicDude  in de andere topic. Echt zo mooi 😘 En ik checkte mn schoolspullen en kan nergens mn werkboek wisk vinden.  Alles netjes gemaakt maar dat kan ik dus niet laten zien 😞 dus faal ik op huiswerk, zal wel strafschrijven krijgen. Nouja misschien als ik het uitleg. Hoe je soms iets zo kunt kwijtraken. En dat terwijl ik mn kamer dus supernetjes heb opgeruimd pffff nouja we gaan het zien.  Gauw gewassen,  gegeten en in mn driekwarter geschoten en nu naar school. De week begint goed ahum 😉 fijne dag allemaal <3

Groetjes liefs Julian X 

Hey iedereen was druk vanmorgen ! We konden allemaal niet stoppen met herrie maken en stoeien haha. Komt vast door het mooie weekend. Mijn crush K die moest op de gang en een andere jongen vanmiddag nakomen en iedereen was maf 😂 maar na de straffen werd het beter ;) nu pauze. En @Julian12  aaah ik vind dat wel zielig hoop niet dat je moet straf schrijven. Leg het heel netjes uit dan komt het goed.  Bye bye allemaal fijne dag. 

Sanny xxxxx

Ik heb 9,8 voor geschiedenis. Alleen de hoofdletter vergeten . Ik ben zo dom en 9,5 voor Duits . Ik ben eigenlijk wel best trots op mezelf

Goed gedaan @Emmalove

Ik wacht nog in spanning op mijn cijfers, een docent heeft alleen gezegd dat het heel slecht gemaakt is dus nu ben ik wel bang dat ik onvoldoende heb :(

Reputatie 7
Badge +17

Vervolg van vanmorgen

Hoi allemaal, top hoor Emmalove! En Wilhelmavemela is terug, zo fijn!! En J8J8 ik duim voor je. Nou ik heb geen straf gekregen de lerares begon de les wel met " huiswerk op tafel graag" en meteen nn vinger opgestoken. Zegt ze " heb je het niet? "  ik " nee mevrouw ik ....." en toen onderbrak ze mij en zei zo " wie nog meer niet?" En 2 jongens ook vinger omhoog. Zegt ze " ga alle 3 even staan en vertel maar waarom niet" . Nou en de andere 2 hadden het niet gemaakt blabla dus kregen een vette portie strafsommen dus ik dacht daar ga ik dan..maar ik legde rustig uit dat ik het wel had maar kwijt was thuis etc.  ( blijf ik ongemakkelijk vinden voor zo'n hele klas staan blozen haha) Zegt ze als je het voor vanmiddag kan bewjjzen geloof ik je. Dus ik mijn mam appen en die heeft mn kamer ondersteboven getrokken en ja hoor;) lag mn werkboek ergens onder een tas. Dus zij foto's gemaakt van het huiswerk. Ik als een F1 coureur op zoek naar de lerares, ziet u mevrouw? En toen was het goed, geen strafsommen XD.  Echt weer iets voor mij dit 😊

En nu chillen en de dieren voeren en lekker buiten zijn. 

Groetjes liefs Julian X

@J8j8 ik duim ook voor je . Hoop dat je toch een goede cijfer gehaald heeft

@Julian12 leuk voor je dat @wilhelmavemela terug is , maar hou rekening mee met @Een hulpvol meisje en De Forumregels , want @Een hulpvol meisje zou wel verdrietig zijn

@wilhelmavemela fijn dat je terug bent :)

 

Emma

Love You

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn dag was tof ik ging naar school begonnen met een project over vroeger. En mijn ongesteldheid na 3 dagen weer voorbij. Jeej. En nog met kinderen in de buurt gespeelt en toen kwam ik thuis heb ik rondgekeken op het forum want geband of niet ik ben altijd bij jullie. En toen proberen in te loggen na de zoveelste keer en…..Het lukte!!!!!!!!! Echt blij mee en toen heb ik de mail terug gelezen echt heel lief. En nu nieuwe profiel foto (om de tijd wissel ik van profiel) het is lente jeej helaas was het bij mij wel koud:(. En ja was wel leuk.

@Emmalove Gefeliciteerd met je mooie cijfers. En @Julian12 gelukkig geen straf voor jou. En I@Een hulpvol meisje Ik snap je volkomen en wees a.u.b niet jaloers vriendinnen? Mag ik weten hoe oud je bent? En ik vind jullie echt geweldig

Reputatie 7
Badge +19

Mijn vorige reactie werd gecheckt dus hier even een herhaling.

Hoi mijn dag was tof ik ging naar school begonnen met een project over vroeger. En mijn ongesteldheid na 3 dagen weer voorbij. Jeej. En nog met kinderen in de buurt gespeelt en toen kwam ik thuis heb ik rondgekeken op het forum want geband of niet ik ben altijd bij jullie. En toen proberen in te loggen na de zoveelste keer en…..Het lukte!!!!!!!!! Echt blij mee en toen heb ik de mail terug gelezen echt heel lief. En nu nieuwe profiel foto (om de tijd wissel ik van profiel) het is lente jeej helaas was het bij mij wel koud:(. En ja was wel leuk.

@Emmalove Gefeliciteerd met je mooie cijfers. En @Julian12 gelukkig geen straf voor jou.

 

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +19

@J8j8 ik duim ook voor je . Hoop dat je toch een goede cijfer gehaald heeft

@Julian12 leuk voor je dat @wilhelmavemela terug is , maar hou rekening mee met @Een hulpvol meisje en De Forumregels , want @Een hulpvol meisje zou wel verdrietig zijn

@wilhelmavemela fijn dat je terug bent :)

 

Emma

Love You

Heyy @Een hulpvol meisje Vrienden? A.u.b niet jaloers zijn ik ben je vriendin en ik snap je volkomen ik bedoel wie valt er nou niet op @Julian12 ?;) iets wat we samen kunnen delen.

 

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ( @Emmalove  dat weet Eenhulpvolmeisje al ;)  )  ik had alles al uitgelegd in een andere topic dat zit wel goed hoor, we zijn allemaal hele dikke bff's hier :) ‘laten we oppassen dat we niet chatten lieve allemaal :) want dit is een leuk topic dus moet blijven !  Ik heb net de dieren helpen voeren en straks nog even mn bootje afspoelen er zit   best veel alg onder.  Ik ben blij dat @wilhelmavemela  er weer is ! En we gaan nu extra goed oppassen dat we heel netjes binnen de regels blijven dan zijn we er allemaal nog heel lang !  :D

Groetjes en veel liefs Julian X

Mijn broer heeft een band.  Tja , een band vol vrienden en een meisje (ik nog haar even Amanda) Amanda is super en stoer . Mijn broer heeft een crush op haar . Zij drumt fantastisch.  Zij is mijn voorbeeld.  (Drummen hou ik ook heel van . Het maakt mij rustiger.) Zij is enorm aardig en lief . Ze heeft lange bruine grote krullen en groene ogen . Mijn broer durft niks te zeggen . Hij wilt een liedje voor haar maken , maar hij kan niet dichten zei hij , dus moet ik hem weer helpen . Ik heb er geen zin in . Zucht Zucht

Nee !!!!!! Mijn kleine zusje voor mijn deur . Niet janken alsjeblieft!!!! 😔 Zij wilt een liedje voor mij zingen en dat wil ik niet , want anders blijft zij doorgaan tot bedtime . Moet ik haar naar mijn tweelingbroer sturen of mijn ouders roepen om naar haar te luisteren 

Reputatie 7
Badge +19

Nee !!!!!! Mijn kleine zusje voor mijn deur . Niet janken alsjeblieft!!!! 😔 Zij wilt een liedje voor mij zingen en dat wil ik niet , want anders blijft zij doorgaan tot bedtime . Moet ik haar naar mijn tweelingbroer sturen of mijn ouders roepen om naar haar te luisteren 

Ik denk als je je broer wilt naaien naar je broer en anders naar je ouders.

;)

Groetjes lachende wilhelmavemela

' Lieve zusje, ik denk dat (mijn tweelingbroers naam) liever een liedje wil horen . Je zingt zo mooi dat hij van smelt , maar ik ben even met mijn huiswerk bezig.  Kan je je geweldige stem aan hem laten horen ??? ' ik

'Ja hoor' mijn zusje 

ik heb een saaie dag gehad, daarom heb ik besloten om mij broer even te plagen (mijn hobby)

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

' Lieve zusje, ik denk dat (mijn tweelingbroers naam) liever een liedje wil horen . Je zingt zo mooi dat hij van smelt , maar ik ben even met mijn huiswerk bezig.  Kan je je geweldige stem aan hem laten horen ??? ' ik

'Ja hoor' mijn zusje 

ik heb een saaie dag gehad, daarom heb ik besloten om mij broer even te plagen (mijn hobby)

 

Emma

Haha en hoe vond je broer het prachtige zangtalent van je zusje?;)

Reputatie 7
Badge +5

@EmmaloveGefeliciteerd met je mooie cijfers. En @Julian12 gelukkig geen straf voor jou. En I@Een hulpvol meisje Ik snap je volkomen en wees a.u.b niet jaloers vriendinnen? Mag ik weten hoe oud je bent? En ik vind jullie echt geweldig

@wilhelmavemela !  Ik ben 12 jaar oud   :)

Natuurlijk friends! Beter bffs ♡<3

 

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon- 

Haha en hoe vond je broer het prachtige zangtalent van je zusje?;)

Zo slecht.  Dat hij een nachtmerrie van kreeg . Hihi

 

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Het spijt me ik ben een zeurpiet maar laten we uitkijken met " chatten" enzo. Dan blijft dit leuke topic ook bestaan :) sorry dat ik zeur :( 

Sanny xxxx

@Sanny je hebt juist gelijk. We zou oppassen :)

Hoe was jullie dag ???

Reageer