Vraag

crush problemen

  • 9 July 2020
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben rené ik ben 14 jaar en heb een probleem 

ik zit in klas 2 ik zat eerst in klas 3 maar voor privé redenen moest ik blijfen zitten, de eerste keer toen ik bij me nieuwe klas was zag ik haar (ik ga haar naam hier niet op noemen) ik kende vedder 1 of 2 personen dus ik voegde haar op snapchat toe ik stelde me voor en we begonnen een beetje te praten over school enzo toen na een paar weken werd het best serieus ik begon te praten over hoe zwaar ik vroeger gepest was en dat ik een depressie had, zij vertelde ook dat zij zich zelf wat aan dee (ik ga niet in details maar je snapt het wel, een arm+ een scheermes) en ik praate daar goed met haar over wand ik ben bij veel therapeuten geweest dus is ze naar haar ouders gegaan en naar school nu gaat het wat beter aleen sinds dag 1 al vind ik haar heel knap en aardig aleen ik denk dat ze ook zo over mij denkt aleen ik weet niet hoe ik dat moet vragen ofzo (mijn vrienden snappen mij niet dat ik haar leuk vind)

kan iemand mij mischien hiermee helpen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Mijn vorige vriendin (nu sinds 2 weken mijn ex en een relatie van 4 maanden) vroeg me na school ergens dicht bij om even te praten (ik had een vriend die alles al een beetje had verraden en daardoor wist ik dat ze me om verkering ging vragen. De rest raad je al.

 

je zou het zo kunnen aanpakken. Maar er is ook een andere manier die ik heb gebruikt

 

toen liep ik achter mijn cruch aan en sprak haar aan toen zij alleen liep met mij achter haar. Ik vroeg haar maar ze zij helaas nee. 

 

Mijn ervaring is: maak een plan en voer hem uit.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Ik weet aleen niet hoe ik dat moet doen ik ben namelijk best verlegen met weinig mensen (2 of 3) dus ik vind het dan lastig, kan iemand me tips geven hoe ik kan weten dat ze me leuk vind en als ze me leuk vind wat ik dan moet doen?

Reageer