Skip to main content

hii, Ik heb dus al heel erg lang problemen met deze situatie. Ik zal er ff wat meer over vertellen.
Ik ben 16 jaar en al 4 jaar uit de kast openbaar. Iedereen weet ervan en ik zit gewoon in een veilige omgeving. het ding is, de meeste jongens zijn altijd erg afstandelijk tegen mij omdat ik gay ben. dit is nu gewoon heel erg normaal voor mij maar daar komt het probleem. er zijn dus af en toe  jongens die mijn gewoon normaal behandelen (anders gezegd, ze behandelen me niet als een homo). dit is vaak heel erg lastig voor me want daardoor krijg ik heel erg snel gevoelens voor mensen. maar idk of het echte gevoelens zijn aangezien ze me gewoon behandelen als een normaal persoon. Het klinkt heel erg dom maar het is gewoon heel slecht voor mijn mentale gezondheid. Het is vandaag weer gebeurd en het werd me gewoon ff te veel. Ik wil dit gevoel gewoon niet krijgen.
Heeft iemand advies of weet iemand wat ik er tegen kan doen?

Hi. Ik heb zo gauw geen sterk antwoord maar misschien ben je nog aan het leren omgaan met je gevoel. En dan worstel je ermee. Maar het is wel lief dat je dan in elk geval zulke gevoelens hebt. Beter dan bad feelings.  Ik hoop dat je snel de lijn zeg maar kunt vinden die je zoekt tussen verliefd en genegenheid. Is soms ook moeilijk hoor dat vind ik ook. Dan ontmoet je iemand waar je je heel erg bij thuis voelt en dan moet ik denken nee het is gewoon een aardig persoon. Dus ik begrijp je wel. Ik hoop op meer reacties voor je met tips! 

Sjammetje xxxx

Reageer