Crisisdienst Opvang?

  • 12 February 2018
  • 6 reacties
  • 270 Bekeken

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Hebben jullie enig ervaring met de opnamen van de crisisdienst? Of zitten jullie er?

Ik ben vandaag weer naar de crisisdienst geweest en ben opgenomen. Nu zit ik hier op me kamer en ja weetje het is nogal saai hier.

Dus ik vroeg me af hebben jullie enig ervaring of zitten er mensen hier? En wat doen jullie zo allemaal op deze dagen?

Gr:Mr.S

6 reacties

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaringen met een opname, maar wel met de crisisdienst. Mijn ervaring met de crisisdienst is dat je er zo kort mogelijk bent. Ze zijn een tijdelijke opvang die je helpen naar je uiteindelijke hulpverlening. Althans, dat was bij mij dus zo.

Zit je gesloten opgenomen of open? Want anders kun je gewoon uit je kamer toch? Zijn er anderen waarmee je kan praten?

Verder misschien een boek lezen, spelletje spelen, slapen (;)), uhm, ja verder weet ik het ook niet.

Ik hoop dat de opname in ieder geval niet voor niets is en dat het helpt!

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +9
Ik zit nu op de gesloten afdeling, maar ik mag wel me kamer af.

Mag tot nu toe niet naar buiten of van de afdeling af, maar dat snap ik wel. Straks komen me ouders nog even dus die nemen wel dingen mee zodat ik me niet hoef te vervelen

Ik hoop ook dat ik er niets voor niets zit!

Gr:Mr. S
Oké, je mag ten minste wel je kamer uit.
Wat zijn dingen die je thuis zou doen? Kun je die ook hier doen? Hoe was 't met je ouders?