creepy uncle

  • 4 February 2021
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

Badge

jullie hebben wss allemaal wel eens van die verhalen gehoord van een creepy uncle ofz maar weetje… soms zijn die dingen gwn echt en geen grapje.

 

hoihoii ben ik weer hoor!

ik heb dus nog een verhaal over mijn oom… het is al best lang geleden en weet ook niet of het helemaal is wat ik denk dat het is.

dus een paar jaar geleden (2jaartjes ofz) maar we zouden dus naar het ziekenhuis gaan niet omdat iemand ziek was ofz maar omdat ik jaloers was dat mijn nichtje wel een grote apen knuffel had en ik niet- nou dus die zouden we dus halen maar volgens mijn oom was '’het ziekenhuis nog niet open'’ en zouden we dus een spel doen bij hem thuis (er was niemand anders thuis) toen we er waren legde hij het spel uit hij zei dat hij het vroeger ook altijd speelde je moest zegmaar iets van stroop ofzo of idk op een boordje en dan moest de andere het proeven. natuurlijk moest ik het proeven… maar ik moest dus mijn blinddoek om en mijn oom moest TOEVALLIG naar het toilet… daarna kwam hij terug en moest ik een soort van mijn hoofd naar voren buigen en likken… (als in mijn dirty minded hoofd denk dus dat hij op het toilet iets op zijn piemel heeft gedaan en dat ik hem daarna een soort van zou moeten pijpen ) gelukkig zei ik dat ik het eng vond en het niet wou… ik wist natuurlijk niet dat hij zoeits zou doen en wat het betekende maar vond het wel eng.

 

hier dacht ik dus een tijdje geleden aan maar niet alleen dit.. ook raakte mijn oom soms random mijn kont aan ofz dan sloeg hij ineens op mijn kont gelukkig doet hij dat nu niet meer zoveel… ook geeft hij soms complimentjes zoals '’je hebt gewoon een mooi lichaam hoor ze zijn gwn jaloers'’ en ook zei hij een x iets toen ik vroeg of ik langs kan komen en wat hij aan het doen was van '’ik zit in bad maar zou je vader niet leuk vinden' samen'’ ook dat vond ik een beetje eng en raar. maar zoals ik in mijn andere verhaal had mijn vader mijn '’half naaktfotos'’ gezien en blijkbaar opgeslagen in zijn telefoon…. toen ik  een paar weken geleden bij mijn oom en tante was ging mijn vader met mijn oom buiten praten en liet mijn vader iets zien op zijn telefoon… ik dacht al dat hij wss die foto van mij liet maar wist t niet zeker. later die avond tijdens het eten stuurde mijn vader een filmpje ofz door naar mijn oom en toen keek ik zo naar die berichten en zag ik staan '’ze heeft al heel wat voor een meid van 12 hoor''  en ik was echt bang… maar echt ik wou gwn jankend naar buiten gaan… maar goed… we moeten door gaan he… nog later hadden we een soort disco omdat mn nichtje dat leuk vind en normaal dans ik gerust lekker mee maar deze x niet… ik was huilend op de wc… te denken aan wat voor beeld mijn familie nu wel niet over mij heeft.... :/ 

 

bedankt voor het lezen en sorry dat het zo lang is haha :)))


1 reactie

Hoi diana_,

Wat heftig om te lezen dit… Ook al weet je niet zeker of dit waar is, het idee alleen al dat je met deze gevoelens en gedachtes moet rondlopen is niet fijn. Misschien zou je hier met iemand over kunnen praten? Bijvoorbeeld bij je moeder of een vriendin? Of een docent/juf/meester van je? Als je dat te directe personen uit je omgeving vindt zou je misschien ook een keer met de kindertelefoon kunnen chatten en hun om advies vragen. 

Ik hoop dat ik je in ieder geval een beetje heb kunnen helpen, want helaas weet ik ook niet hoe je hiermee zou moeten handelen. Het enige wat ik daarom kan bedenken is er met iemand over praten, maar waarschijnlijk geeft zowat iedereen dat als advies. Hopelijk helpt dit je een beetje.

- Anoniempje_2005

Reageer