... Coronaproblemen ...


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Ik ben woest op de demonstranten in nederland! Mijn moeder behoord tot de risicogroep en kan doodgaan aan corona door een 2de coronagolf. Ik vindt het dan ook achterlijk dat mensen gaan demonstreren zonder 1.5 meter afstand voor 1 zwarte man die doodgaat in de VS! Leuk dat ze willen protesteren maar kunnen ze niet rekening houden met de coronamaatregelen?!?!? En dan gaat die schijnheilige Halsema ook zeggen dat demonstratierechten belangrijker zijn dan de coronapandemie!. Dit is gewoon een middelvinger naar iedereen die netjes binnenblijft , de zorg die dag in dag uit 12 uur per dag aan het werken zijn en ondernemers die failliet zijn… Ik kan wel janken omdat mijn moeder dood kan gaan door deze achterlijke beslissingen door die demonstranten…

-TheMightySlayer… <3


32 reacties

Lieverd ik behoor tot een risico groep en mijn moeder, opa en oma ook. Ik weet hoe het voelt trust me. 
Dit is niet om je boos te maken of iets er is ruimte voor onze meningsverschillen... 

😘

Hallo,

Ik ken je probleem, want ik heb hetzelfde. Het gaat niet zo goed met mijn vader, en als hij nu corona zou krijgen, dan is het einde verhaal. Ook ik ben boos op al die onverantwoordelijke mensen. 

Ik snap dat mensen willen demonstreren tegen racisme, en dat vind ik ook zeer belangrijk. Maar demonsteren is geen reden om je niet aan de regels te houden. Zoals je al zei, corona vaagt honderden, duizenden mensen weg.  Racisme zou ook moeten stoppen, maar dan wel op de juiste manier.

Je kan er op dit moment niet zo veel aan doen, denk ik. Ik voel me ook volkomen machteloos. Maar denk maar zo: de mensen die nu niet de regels handhaven, krijgen straks corona.

Groetjes

Hallo Laagvliegster05 :)

Allemaal leuk en aardig dat ze dan corona krijgen maar die corona verspreiden ze dan ook…

Hallo TheNeverEndingJ :)

Ok, dus jij vindt racisme belangrijker dan doodgaan aan corona? Ik vindt racisme ook een belangrijk punt in de maatschappij en er moet zeker iets gedaan worden tegen racisme maar coronaverspreiden helpt niet echt en maakt ook veel meer mensen woest. Het coronavirus blijft belangrijker voor mij omdat het zoveel doden veroorzaakt.

-TheMightySlayer <3

Leuk en aardig? Ik denk dat je je mening nu beter moet gaan verwoorden en ik? Ik ga liever dood aan corona dan aan een wurg houding van de politie. Ga er ook verder niet meer op reageren want dit kan echt niet.

Be safe.

Hallo TheNeverEndingJ :)

Ok, ik ben gewoon pissed off op die demonstranten die de coronamaatregelen niet opvolgen. Die dode door de politie was incidenteel, ok. Het coronavirus is al een tijdje onder ons en heeft 410.000 doden veroorzaakt. Je hoeft ook niet te reageren hier… 

Stay safe.

-TheMightySlayer <3

Hallo Laagvliegster05 :)

Allemaal leuk en aardig dat ze dan corona krijgen maar die corona verspreiden ze dan ook…

Hallo TheNeverEndingJ :)

Ok, dus jij vindt racisme belangrijker dan doodgaan aan corona? Ik vindt racisme ook een belangrijk punt in de maatschappij en er moet zeker iets gedaan worden tegen racisme maar coronaverspreiden helpt niet echt en maakt ook veel meer mensen woest. Het coronavirus blijft belangrijker voor mij omdat het zoveel doden veroorzaakt.

-TheMightySlayer <3

Daar heb je wel gelijk in, alleen denk ik dat je er niet zo veel aan kan doen. Ik voel me er ook zo machteloos over. Want met een stem kan je niet aan de hele wereld laten horen dat ze de regels moeten blijven handhaven.

Hallo Laagvliegster05 :)

Ik vindt het ook gewoon belachelijk dat racisme volgens  bijna iedereen belangrijker is dan de pandemie van de eeuw. Aan dat roekeloze, egoïstische en asociale gedrag van die demonstranten vallen er doden.

-TheMightySlayer  <3

Reageer