Skip to main content

Hoii,

Ik ben 2 weken geleden positief getest op corona. Ik was na 12 dagen 24 uur klachten vrij. Ik vond corona vreselijk , maar nu dat ik klachtenvrij ben is het niet veel beter. Ik voel mij natuurlijk fysiek stukke beter, maar ik zit nog steeds in isolatie. Mijn vader is nog steeds bang voor mij. Ik wilde graag naar school, maar de vriendengroep heeft aan mij gevraagd om ergens anders te gaan zitten in de pauze. Dit doet echt heel veel pijn en weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Wanneer kan ik weer mijn ‘oude leven’ oppakken? Gaat er ooit iemand mij nog knuffelen? Of ben ik nu voor eeuwig in isolatie? Alvast bedankt voor het reageren!

xxx

Hoi @Anoniemxxx_ ,

 

dat klinkt als een nare situatie zeg. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte gewenst,

de hartelijke groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

 


Hoi @Anoniemxxx_ ,

 

dat klinkt als een nare situatie zeg. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte gewenst,

de hartelijke groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

 

Hoii,

Bedankt voor de reactie! de situatie heeft zich vanzelf opgelost met een beetje hulp van mijn oude mentor op school. Die heeft uitgelegt hoe het voelt voor mij om zo verstoten te worden en het spijt hen heel erg!

xxx


Reageer