Skip to main content

hoi ik heb de laatste 1,5 jaar erg last van heel hoge hartslag en stress. ik kan me hierdoor moeilijk concentreren tijdens school en ik word heel snel onzeker.

dit gebeurd op de meest willekeurige momenten zelfs als ik gewoon in mn bed lig en op mn telefoon zit krijg ik ineens erge stress en een hoge hartslag, ik krijg het ook soms heel warm en wordt al bang van de kleinste dingen.

zelfs nu ik dit aan het typen ben heb ik een redelijk hoog hartslag.

ik weet niet wat een angststoornis is maar zou ik dat hebben of heb ik iets anders? ik zit hier erg mee en kan zo niet normaal de dingen doen die ik graag doe zoals naar de sportschool gaan want dan krijg ik het gevoel dat iedereen mij aankijkt en dingen over mij denkt terwijl ik weet dat dit voor het grootste deel niet zo is.

kan iemand mij hiermee helpen?

Hai @anoniem0181 

Ik weet zelf niet heel veel over stress en hoge hartslag maar ik hoop nog steeds dat ik jou kan helpen:) Wanneer ik stress heb dan helpt kauwgom en stressballen heel goed. Maar misschien is het voor jou beter om een keer te ontspannen. Gewoon een keertje rustig een muziekje opzeten en lekker relaxen. 

ik weet niet wat een angststoornis is maar zou ik dat hebben of heb ik iets anders?

Deze website geeft jou een duidelijke over angststoornissen.

Liefs x Banaantje 


Reageer