Skip to main content
Vraag

contact met vrienden gaat moeizaam..

• January 12, 2025
  • 17 reacties
  • 195 Bekeken

Haii,

ik heb nu niet zoveel contact meer met vrienden, met 1 vriendin elke dag en een andere 1 keer per week ongeveer maar dan kort en eigenlijk alleen over hoe het gaat.. het lukt me gwn niet echt meer om over positieve onderwerpen te kletsen en ik heb met 2 vriendinnen ook al een tijd geen contact gehad (ze weten ook weinig/niks van hoe het nu gaat).. 

weet niet goed wat ik er van moet zeggen maar wil het even kwijt 🫤 

liefs 🤗

17 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 12, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe  ik kan me goed voorstellen dat je dat moeilijk vind,  als je zelf zo struggled. Ik weet geen mooie tips maar ik leef echt met je mee, ik gun je zo dat het mee gaat zitten. Net zoals Tartan zo mooi zei. Is er iets waar je vrolijk van wordt? Een spel of iets leuks kijken (film, grappige YouTube dingen etc). En zou 1 van de vriendinnen het misschien al fijn vinden als je een berichtje stuurt en misschien belt en wat vertelt over hoe het gaat? Of vind je dat moeilijk en vervelend? Ik zou als bestie altijd voor je klaar staan denk ik, misschien willen zij dat ook wel maar weten ze niet of jij dat fijn zou vinden. Het zou voor jou denk ik al zoveel betekenen als je kon praten over alles. Ik wil je iig een lange knuffel geven 🫂❤️

Liefs, Tover xxxxx😘

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 13, 2025

Hoi lieve ​@Cantaloupe  ik sluit aan bij ​@Tover01  en ik zou je op allerlei manieren willen steunen maar helaas kan het niet meer zijn dan berichten hier en een virtuele hug 😘 en mijn vurige wens dat het jou heel snel beter zal gaan ❤️🔥je bent een lieverd! 

Groetjes liefs Tartan X 

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

ik sluit me volledig aan bij ​@Tover01 en ​@Tartan15.  Vind je het misschien fijn om met die vriendin waar je elke dag contact mee hebt om haar te bellen als dat fijn voelt? En misschien zoals tover ook al zegt willen ze wel iets doen maar durven ze het niet omdat ze misschien denken dat je je daar niet goed genoeg voor voelt..🥺 ik weet niet of die ene vriendin dicht bij je woont maar misschien kun je met haar afspreken als je dat wil of later als je je daar goed genoeg voor voelt? Bij mij was het wel zo dat mijn vrienden wel veel voor me willen doen maar omdat ik niks zei ze het zelf lastig vonden om uit het niets mij proberen op te vrolijken.. 💝 en begrijpelijk dat je dit kwijt wil 🫂 ik zou het je gunnen dat het positieve er wat meer is en je je een vriendin/  vriendinnen kunt zien . Lukt het je om bij een van hun aan te geven dat je het wel lastig vind misschien dat zij iets weten of bij je kunnen langskomen als dat mogelijk is en je het zou willen.. ? Sorry als het onduidelijk is hoor dan vraag maar gerust. Hopelijk helpt je dit een beetje op weg 

Liefs en dikke knuffel 🫂🥰

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

hi 

keb ook een beetje het zelfde probleem ik praat ook maar met 1 iemand niet meer ik had vroeger lijk 9 vrienden maar het gaat ook slecht met mij en ik sluit me aan bij de anderen maar weetje hou je sterk ik weet da je da kan ik ga dit ook proberen en ik ga ook oplossingen proberen zoek voor me zelf mss is het beter dat je nu effe weg bent van vrienden enzo maar dat kan niet te lang e zorg gewoon dat je jouw goed voeld 1ste jij dan de anderen mss is dit egoïstich maar het is zo 

xxx nevada

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

hey meid ik heb het ook. van populair naar buitenstaander🙁niet heel fijn idd ik probeer nu met vriendinnen weer meer contact te zoeken

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 13, 2025

Hey, 

Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Het is rot dat je even niet over positieve dingen kunt praten, maar soms kan het ook opluchten om te praten over de dingen die je dwars zitten. Misschien moet je helemaal niet praten? En kun je gewoon een gezelfschapsspelletje spelen of een serie kijken? 

Liefs 

Anoniem789 

• January 15, 2025

Haii

@Tover01 dankjewel 🤗 ik laat het denk ik toch maar even 🫤 

@Tartan15 snap ik hoor😘 dikke knuffel terug 🤗

Lieve ​@Blub , ik bel wel soms met haar maar vooral appen. Vraag wel of ze weer een keer wil🤗 ze woont niet in de buurt 🫤 wou eig binnenkort wel langs maar is nu wat te veel🫠 en lukt haar ook niet 🫤😖

een andere vriendin woont wel in de buurt maar wil het niet zo vaak vragen🫤 ze is in de vakantie wel 2x geweest..

@Nevadatjee awh wat naar dat je zoveel vrienden verloren bent ..🫤 maar dankjewel 🤗 

@stitch1234 fijn dat je wel weer meer contact zoekt🥰 

@Silence een spelletje doen we ook wel hoor😊

liefs🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 16, 2025

Wat vervelend dat je dit meemaakt.

Misschien kun je is als je in gesprek bent over iets leuks beginnen en het daar over hebben?

Liefs.

@Wolkje 

• January 16, 2025

Haii ​@Wolkje ,

dat gaat nu erg moeizaam 🫤

liefs en wel bedankt hoor 🤗 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 16, 2025

hey 

ik zie dat je wel heel positief blijft en doorzet ik ben wel heel blij dat je positief kan blijven

xxx nevada

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 24, 2025

Haii ​@Wolkje ,

dat gaat nu erg moeizaam 🫤

liefs en wel bedankt hoor 🤗 

Dat snap ik. Lukt het misschien om het naar hun te appen dat je hier mee zit?

@Wolkje.

• January 24, 2025

Haii lieve ​@Wolkje ,

ik heb het wel tegen een vriendin gezegd, zij heeft een beetje hetzelfde..

liefs🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 25, 2025

Hoi lieve ​@Cantaloupe 

Dat is vervelend. Misschien kun je ipv dat je gaat praten iets doen? Misschien is naar de bios gaan iets leuks?

@Wolkje.

• January 25, 2025

Haii lieve ​@Wolkje ,

ik mag door mijn gewicht nu eigenlijk niks buitenhuis doen, maar wel bedankt hoor🤗 een spelletje doen kan wel🙂

liefs🤗

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 25, 2025

@Cantaloupe 

Snap ik.

@Wolkje.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 26, 2025

Hoi hoi lieve ​@Cantaloupe  er is al veel gezegd hier dus van mij nog wel weer een steuntje in de rug voor jou 🫂😘 onthou vooral dat je een super lieve meid bent en dat we je allemaal heel veel liefs en goeds toe wensen! 

Groetjes liefs Tartan Xxx

• January 26, 2025

Haii,

dankjewel lieve ​@Tartan15 🥰