Skip to main content

Hoi iedereen,

Ik zit zelf in de tweede van de havo en de brugklas was voor mij verschrikkelijk. Ik werd buitengesloten en niet gerespecteerd en klasgenoten zeiden steeds dat ik lelijk was en dat ik klei eet, dat zeiden ze alleen maar omdat ik boetseren leuk vind. Ik heb toen veel contact gezocht met docenten die ik vertrouwde. (Niet mijn mentor) Mijn mentor was niet fijn hij deed niks nuttigs om mij te helpen. Dit schooljaar had ik ook in het begin dat ik moeite had met de klas vooral omdat het altijd super druk is, dus toen heb ik ook contact gezocht met docenten die ik vertrouw. Alleen halverwege het schooljaar ging mijn mentor weg. Deze mentor was weer niet fijn. Nu heb ik er eentje die wel echt fijn is. De docenten waarmee ik contact heb opgezocht snappen mij.  

Mijn vraag is of jullie ook met sommige docenten een speciale band hebt?💞

Liefs,

EmmakokfanEva.

Heeyyy, wat fijn dat je een goede band met docenten hebt :)

Ik heb zelf ook wel met m'n docenten een goede band. Ik zit namelijk in een perspectiefklas das speciaal onderwijs en ik heb dus maar 4 docenten en dan zijn er altijd 2 tegelijk ik het lokaal dus das echt fijn :)

🩷🎀

Ik heb een speciaal band met de zorgcoördinator denk ik, hij begrijpt mij en luistert ook naar wat ik fijn vind, het jammere is dat hij tot de zomer vakantie is, want hij is een invaller van de echte zorgcoördinator die nu thuis zit met een burn-out. 

Zeepsopje

Hey!  Ten eerste wat een maffe lui om je met zoiets te pesten. Pesten is altijd zwak en dom, maar  ook nog om een leuke hobby dat slaat helemaal nergens op.  Gelukkig dat je een goede band met je docenten hebt!  Je staat in elk geval ook boven die loser-pesters.  Mooizo!! 

Ik heb zelf wel een goede band met mijn mentor, ze is erg aardig en begrijpt wat ik wil en kan,  en ik kan bij haar met alle vragen terecht. En ze kan mij ook aanmoedigen en als het moet even bij de les houden zeg maar 😉 Leuk mens is het !! En ik heb nog steeds een heel goede band met mijn juf van groep 8 (zit nu in de brug) want die heeft mij heel goed geholpen en veel geduld met mij gehad. Heb ik wel een topic over.  Ik vind het belangrijk om zulke goede contacten te hebben dus ik begrijp wat je bedoeld!

Liefs Tover xxx

Hoi @EmmakokfanEva !

Heel ingewikkeld verhaal maar ik ga nu niet naar school (wel bijna weer:)), maar ik had altijd wel een goede band met mijn bio docent en mentor van de 1e, die waren allebei heel aardig, en mijn Frans docent was ook heel lief maar dat was soms wel ongemakkelijk 😅😬 Ze zei bv "Jesse is zo'n lieve jongen" tegenover de hele klas, super lief van haar maar ik had wel gezegd dat ik het heel lief vindt maar ik toch liever niet wil dat ze dat tegen iedereen zegt. 

Hoi Jesse08,

Wat leuk om te horen dat jij ook een goede band hebt met docenten. Bij mij is het zegmaar mijn wiskundedocente, mijn muziekdocente, Biologie en tekenen. (Het zijn wel alleen maar vrouwen) Bij Biologie is het alleen jammer dat ze niet zo goed orde kan houden en vaak niet zo goed/vergeet dat je een vraag hebt. Mijn muziekdocente noemt onze klas altijd te gevaarlijk. 

Liefs,

EmmakokfanEva

Hoi @EmmakokfanEva,

Ik heb juist wel een goede band met mijn mentor.

Zei is ook mijn vertrouwspersoon.

Wat stom dat je bent gepest!

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @NoahLovesYou,

Fijn dat jouw mentor wel fijn is.  Degene die ik nu even heb voor het laatste trimester is wel fijn. Alleen is het jammer dat zij niet veel weet van mij, althans laat merken. En dat ze in de derde waarschijnlijk niet eens mijn mentor kan worden, maar ik heb wel een hele aardige geschiedenis docente gekregen omdat de vorige weg ging en zij wil wel mentor van onze klas worden dus dat is fijn. Over dat pesten gesproken, het heeft mijn vertrouwen in mensen maar ook in mijzelf wel beschadigd en ook vriendschappen sluiten is nu veel moeilijker, want ik ben bang dat het weer gebeurd. Ik werd namelijk gepest door mijn klas alleen dede mijn vriendinnen ook vervelend en kreeg ik verschrikkelijk ruzie met ze wat eigenlijk wel oké was en nu hoef ik ze nooit meer te zien of te spreken alleen gaat dat moeilijk aangezien we op dezelfde school zitten.😐

Hopelijk stopt pesten ooit in de toekomst.

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hoi iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op dit topic heb gepost.  Zoals meeste waarschijnlijk al weten voel ik me sinds vorig schooljaar niet echt prettig. (Lees topic Help, ik denk dat ik een beetje depressief ben)

Daarin heb ik het over de pesterijen van vorig schooljaar en over hoe moeilijk dit schooljaar is/was. Doordat een van mijn enige vriendinnen uit mijn klas opgenomen werd met Anorexia.  

Ik heb in beide jaren veel contact gezocht met docenten.

Vorig schooljaar met mijn frans docente en mijn teken docente. Dit jaar veel met mijn muziekdocente en mijn wiskundedocente.  Deze waren allemaal niet mijn mentor.

Ik heb door alles wat er gebeurd is minder tot geen vertrouwen meer in een mentor gekregen. En het vertrouwen in andere is ook vrij laag en ik ben achterdochtiger geworden.  Ik twijfel best vaak, durf bijna niks meer voor de klas. 

Ik vraag me erg vaak af wat mensen van mij vinden.

DUS MIJN VRAAG IS OF JULLIE EEN BEOORDELING HIER ACHTER KUNNEN LATEN.  ( Mag met een cijfer en dan wat uitleg) 

Alvast bedankt,

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reageer