constante haat op mij en weet niet waarom.

  • 10 July 2023
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Hoi. Ik ben 15 jaar en wordt door een groot deel van de school waaronder mijn vrienden vaak belachelijk gemaakt. ben een ginger en dat helpt vaak ook niet echt mee. wordt altijd dom, lelijk, dik, raar etc genoemd. Ook wordt bij elk gesprek dat ik start wel iets negatiefs ergens tussendoor gezegd. Ook zeggen ze vaak dat ik niks kan. DIt soort dingen gebeuren aleen in grotere groepen (bijvoorbeeld onze vriendengroep) En niet als ik bijvoorbeeld aleen met 1 van mijn vrienden ben. Waarom doen ze dit? Iemand die eerst een vriend va mij was vond mij van de een op andere dag ineens raar en irritant. Wat doe ik hier aan?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het met ze erover hebben, zeg dat je het echt niet leuk vindt. Als ze dat niet veranderen zijn het geen echte vrienden en moet je betere zoeken.

Badge

Als het je vrienden zijn doen ze niet zo ze makken soms grappen maar als je het niet leuk vind en je zegt en ze door gaan zijn het niet je echte vrienden vind ik dan 

 

Reputatie 1
Badge

hoi, ik snap echt heel erg hoe je je voelt en het klinkt misschien raar maar iedereen is juist heel onaardig bij de hele groep omdat ze er graag bij willen horen en afstandelijk van de groep zijn ze juist heel gezellig omdat de rest er dan niet bij is. je zou je van deze reacties niks van moeten uitmaken, maar als je er echt heel erg mee zit kan je het er altijd met je ouders over hebben en dan kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken

Reputatie 4
Badge +1

ik zou gewoon tegen ze zeggen dat je dat soort grappen liever niet hebt en niet leuk vind.

ps je hebt me nu wel bewust gemaakt over de gingers die ik en dat dat ik zo grappen maak.

Reageer