Constant moe


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik ben constant moe. Ik slaap slecht want ik kom slecht in slaap en dan ben ik 's ochtends vroeg wakker. Heeft iemand anders dit ook? 'S avonds ga ik altijd over dingen nadenken en ben ik heel erg gestrest en dan slaap ik laat en als ik dan elke ochtend ook nog vroeg wakker ben dan ben ik ontzentend moe. En als ik moe ben wird ik sagarijnig en dan doe ik domme dingen en wordt ik snel boos. Daardoor worden mijn ouders ook boos om mij. Heeft iemand een idee zodat ik 's avond sneller slaap of dat ik minder moe ben?
Trouwens ik snap als je niet reageert ik plaats te veel topics.

307 reacties

Weet iemandd wat je kunt doen, tegen hoofdpijn als je geen paracetemol kan nemen?
Ik moest aan jou denken door sommige stukjes tekst. Ik zal hier een paar zinnetjes met vertaling neerzetten:
'For you I could pretend I was happy
I could hide away the sorrow'

Voor jou kon ik doen of ik gelukkig was
Ik kon mijn leed verbergen
'For you I could feign strength, numb the pain
and be the girl you can depend on'

Voor jou kon ik me sterk voordoen, de pijn negeren
En het meisje zijn waar je op kan steunen
I'm wishing lovin was perfect
I'm praying'

Ik wenste dat het liefhebben goed ging
Ik bid ervoor
'You don't realize deep inside
that I'm broken

Je beseft niet
dat ik vanbinnen kapot ga

Even verder in het liedje:
'A perfect illusion created for you'
Een waanvoorstelling, gemaakt voor jou (dit omdat je je lijkt voor te willen doen als iemand waar het prima mee gaat, terwijl je eigenlijk veel pijn hebt)

Heb je een ander type pijnstiller in huis? Verder kan het helpen om water te drinken, een nat washandje op je voorhoofd te leggen en een warm bad te nemen. Wat ook kan werken, is om het punt tussen je wenkbrauwen te masseren. De punten in het midden van je wenkbrauwen zijn hier ook gevoelig voor. Je kan ze met je vingertoppen zacht masseren, waardoor je je gezicht ontspant.
Ja, het klopt van dat liedje...
Thnxx voor de tips
Ik voel me leeg.


Vandaag bijvoorbeeld, ik heb zoveel gedaan om Nask en Engels te leren en ik heb het allebei verknalt. En ik kende het. Voor Nask heb ik bijv. nu een 5. Terwijl ik er zo goed voor geleerd had.
Wat naar dat je niet beloond werd voor je harde werk. Kan het dat je heel zenuwachtig was? Je zou met je leerkracht kunnen bespreken wat er eventueel mis is gegaan.

Je kan een keertje een lager cijfer halen. Dat gebeurt. Het is vooral van belang dat je, eventueel met de hulp van een leerkracht, probeert te achterhalen wat er mis is gegaan.
heyy,
ik had het al gezegd tegen je vgm, maar heel veel opdrachten maken helpt, vraag vriendinnen of vrienden/ouders ook al ging dat iets minder makkelijk, vraag extra hulp aan je leraar en bereid je goed voor(wat je wss al doet), je had goed geleerd maar alsnog een laag cijfer, misschien is dit vak gewoon niet voor je weggelegd, dan kan je het in een van je latere jaren laten vallen!
als het met alle vakken is zou ik extra hulp vragen aan leraren en met je mentor erover praten wat je het beste kan doen
@kensin het is best veel vaak dat ik zenuwachtig ben op toetsen.
@ Ronals2001 Ja klopt had je al gezegt, ga ik doen! Volgend jaar kan ik vakken laten vallen.

Bedankt
Wat vervelend dat je zenuwachtig bent voor toetsen. Stress kan toetsen lastiger maken. Vaak kan school je tips geven i.v.m. omgaan met stress. Jij bent vast niet de enige die vaak zenuwachtig is. School weet vast enkele methoden tegen de zenuwen.

Fijn dat je volgend jaar enkele vakken kan laten vallen.
Bij school kan ik niet komen want ik heb geen zin in gezeur.

Ja klopt
Je hebt geen zin in gezeur. Dat snap ik. Je zou eventueel kunnen vertellen dat je zenuwachtig bent voor toetsen, en zwijgen over de rest waar je mee zit. Misschien kan school je helpen als je aangeeft stress te hebben, zonder dat je aan hoeft te geven hoe het verder met je gaat. Het zou niet slecht zijn dat school op de hoogte is van jouw situatie, maar als ze je alvast kunnen helpen met die planning, is dat al heel fijn.
Kan
Kan zeker 🙂 Het is vrijdagavond. Ga je je deze avond een beetje ontspannen? Gewoon dingen doen die je fijn vindt, zodat je wat energie terugvindt?
Ik wil dood
Hey Lise123. Wat heftig om te horen. Kan je vertellen hoe je je voelt? Is er iets gebeurd?
Ik ben het niet waart je hoeft niet op me te reageren
Lieve Lise123. Ik vind dat je het wel waard bent. Daarom zou ik het heel fijn vinden als ik jou kan helpen. Is er iets gebeurd waardoor je je zo naar voelt?
Nee, ik weet niet wat het is.

Nu heb ik weer een 3 voor Engels terwijl ik er zo goed voor geleert had
Dat is vervelend. Helemaal niet fijn als je niet beloond wordt voor je harde werk. Was je weer heel zenuwachtig?
Ja

Maar ik doe het nooit goed
Aw 😞 Heb je met de docent gesproken? Als je uitlegt dat je heel zenuwachtig was, maar wel goed had geleerd, kan daar misschien rekening mee gehouden worden.

Ik maak me vooral zorgen over jou op dit moment. Je weet dat je altijd terecht kan bij 113. Zie je het zitten om een chat- of belgesprekje te beginnen?
Nee.

Ja, mischien
Zou je zo'n gesprekje een kans willen geven? Je krijgt een moderator aan de lijn die getraind is in het praten met mensen met zelfmoordgedachten. Ik vermoed dat ze je daar kunnen helpen. Het voelt vast fijn om je verhaal te kunnen doen.
Een kanns, kan altijd.
Heel goed. Ik hoop dat je je daar geholpen zal voelen. Neem er maar rustig je tijd voor.
Heb je een fijn gesprek gehad?
Hoe voel je je nu?

Reageer