Constant moe



Toon eerste bericht

307 reacties

Als ik naar de kindertelefoon bel via mijn telefoon zien mijn ouders dan dat ik ze gebeld heb
just keep living pls
nee dat zien ze niet
Mischien
Gelukkig
Dankjewel
no problem, ik denk dat het jou heel goed zou helpen om dit toch echt met meer mensen te bespreken, 113?
jou leven is te waardevol om weg te gooien
Ja, denk dat ik met 113 ga praten.
Te waardevol?
Bij 113 is niemand om mee te praten al 15 minuten niet
Ik heb er mee gepraat maar het hielp wel om even met stichting chris te praten gister. Maar ik had het gevoeldat ze liever met iets anders bezig waren ofzo want als ik wat stuurde waren er steeds ongeveer 5 minuten voorbij voordat zij wat stuurden
Zou je je broertje kunnen aanspreken over dat gebed? Wie weet was hij er even niet bij met zijn gedachten, en heeft hij jouw naam niet met opzet niet vernoemd. Als dat het geval is, zou het fijn zijn als hij dat kan bevestigen, zodat jij er niet meer over hoeft te piekeren.

Ik zou je zo graag komen steunen, niet alleen via het forum, maar ook in het echt. Het is zo oneerlijk dat je omgeving je het gevoel geeft dat je niets goed doet. Je doet namelijk een hoop dingen goed, alleen worden die niet zo uitgelicht, waardoor je ze misschien niet meer ziet.

Je hebt al een hoop meegemaakt, en blijft toch doorzetten. Dat is heel sterk van jou. Jij bent een vechter. Een vechter is niet altijd degene die wint, maar altijd degene die vecht. Natuurlijk maak je fouten, die maken we allemaal. Zolang je uit die fouten leert, is dat helemaal ok.

Bij crisislijnen zoals Stichting Chris kan het heel druk worden. Ze willen je graag helpen, maar moeten hun aandacht verdelen over de inkomende oproepen. Daardoor kan het soms langer duren voor je een antwoord krijgt.

Hoe gaat het nu met je?
het gevoel dat ze niet met jou bezig waren, nou het kan zijn, en dat heb ik ook dat ze ook met iemand anders chatten/ ze zitten na te denken over wat ze moeten zeggen, ik las gister ook jou berichtjes direct maar me antwoord kwam 5 minuten later omdat ik je zo goed mogelijk wil helpen
@kenshin mijn broertje heeft sowiso wat tegen mij en ik wat niets wat maar....
Ja, dat kan ook..
Dankjewel...
Hoe het nu gaat? Slecht, ik vanacht weer niet geslapen, het heeft een tijdje geholpen maar nu op de een of andere manier niet meer.. Verder, ik weet het niet meer. Ik weet het echt even niet meer..

@ronald2001
Ja, mischien is dat wel waar...


Bedankt!

Ik weet het gewoon niet meer..
jammer dat het wat minder gaat, dat slapen lukt niet en ik weet bijna zeker dat dit komt door je stress.
Ja, waarschijnlijk wel.
Ik heb echt geen iddee wat ik moet doen
Het is niet meer leuk thuis en niemand wil me meer.. Ik kan beter dood gaan!
Hmm. Someone help her.

I cant right now... sorry ?
Het is niet meer leuk thuis en niemand wil me meer.. Ik kan beter dood gaan!


Liseeeeee oooooeeeeeh jij bent lief leuk aardig en goed voor mensen jij zegt zelf dit is wat satan wil
God heeft een plan voor jou een mooi plan pls blijf bij ons en ga andere helpen die het zelfde hebben samen sta je sterk alleen is maar alleen niemand die je helpen kan niemand om je heen


Maar als je samen ben sterk samen met god en vrienden van de kerk kan je winnen ga andere helpen en maak er miss je werk van ik heb je gesprekken bij die andere jongen gekezen zo sweet echt lief laat hem dan ook niet alleen als je wil dat hij jou niet verlaat
@Ronald2001 Maakt niks uit, jin hebt ook problemen of wat anders.

@Kappa123 Hoe weet je dat ik lief, leuk en aardig ben? Dat is helmaal niet zo!
Ik geef andere mensen atvies over bijv. God wil dit niet, dat is de satan maar ik heb het gevoel alsof God niet meer bij me is.
Ik heb geen vrienden van de kerk.
Nee, mischien moet ik hem dan ook niet alleen laten..
Lise jij verspreid het geloof dat beetje wat je hebt verspreid jij waar door je meer trug krijgt hoe je praat en doet met type enzv is aardig enzv daardor weet ik het en idk het voelt goed hoe jij praat
Wat vervelend dat je broertje iets tegen je lijkt te hebben. Zou het helpen om hem een brief te schrijven waarin je uitlegt dat je het jammer vindt dat jullie band niet zo gezellig is, en dat het jou zou kunnen helpen dat je broertje aangeeft wat hij tegen jou zou hebben? Misschien kan je op die manier duidelijkheid krijgen.

Niet fijn dat je slecht geslapen hebt. Voel je je heel vermoeid nu?

Ik zou jou graag een knuffel geven. Zo’n knuffel die je doet inzien hoe belangrijk en speciaal jij bent. Ik hoop dat een virtual hug versie die boodschap ook overbrengt.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat thuis niemand jou meer zou willen. Je lijkt me zo’n lief meisje. Misschien zijn ze bij jou thuis jouw liefheid als vanzelfsprekend gaan zien, en appreciëren ze die daardoor minder. Ik zou willen dat ze bij jou thuis gaan inzien wat voor een goed persoon jij bent, en hoe ondergewaardeerd zij jou doen voelen.
@kappa123 thnxx
@ kenshin Nee, het zo niet helpen om hem een brief te schrijven.... Hij zou er alleen maar hard om gaan lachen.
Ja, ben best wel moe nu.
Ik zou je graag een knuffel geven. ...
thnxx
Jammer dat je broertje zich zo naar gedraagt. Ik vermoed dat hij niet beseft wat een grote impact zijn gedrag op jou heeft. Daarstraks, toen ik dit liedje hoorde, moest ik aan jou denken. Ik hoop dat je het mooi vindt, en dat je er troost in kan vinden. Het liedje gaat erover je sterk voor te doen, terwijl je het eigenlijk moeilijk hebt. Vind je het nog steeds moeilijk om met je vriendinnen te praten?
Mooi liedje. Maar... waarom moest je eigenlijk aan mij denken?
Ja, ik vind het nog steeds moeilijk om met mijn vriendinnen te praten!

Reageer