Skip to main content

Hallo, ik weet niet zo goed of dit een vraag of meer een gesprek is maar ik wil wat kwijt en mijn vraag is of jullie ook sommige dingen herkennen. Ik haat als mensen mij  complimenten geven, ik krijg vaak complimenten bij voetbal omdat ik opzich redelijk kan voetballen maar ik haat dat ze zeggen dat ik heel goed ben want ze verwachten dan zo veel voor mijn gevoel en zo goed ben ik ook weer niet en ik word er zo onrustig van en als iemand bv een compliment zegt denk ik er dagen aan, vandaag ook,iemand die een scheidsrechter was bij een wedstrijd een x die zagen mijn ouders in de winkel en hij kwam naar m'n ouders toe en herkende mij in m'n ouders en hij zei dat ik zo goed in voetbal was etc en dat hij zelfs m'n vader een Appje wou sturen maar dat had hij uiteindelijk niet gedaan maar ik ben opzich ook wel blij maar grotendeels denk ik eraan en word ik boos want het is helemaal niet zo en ja ik haat het en kan er wel om huilen er zit gewoon veel druk op omdat ze dan denken dat ik goed ben en als ik dan een mindere dag heb bij voetbal verwachten ze dan miss veel en dan wil ik ze niet teleurstellen en ja ik heb ook wel eens gehad dat ik bijna een Black out kreeg tijdens kampioen wedstrijd heel veel mensen keken en ik had blessure en ze verwachtten toen veel maar het lukte allemaal niet en ik kon moeilijk adem halen en voelde alsof ik flauwviel m'n ouders hadden me naar een rustige plek gebracht en uiteindelijk ging dat rare gevoel wel weg maar die gevoel had ik vaker gehad in wedstrijden, maarja daarom haat ik complimenten, dit is een lang verhaal maar de mensen die dit helemaal hebben gelezen dankje wel dat je de moeite hebt gedaan om mij te proberen te begrijpen, hebben jullie tips of herkennen jullie dit ook? Gr priveetjee

Heee, ik herken dit wel ja. Ik heb dat met dansen, iedereen vind dat ik super goed kan dansen en ik vind het ook echt leuk om te doen, mr laatst had ik dans audities en toen ging ik niet door en das zo gênant want het voelt alsof ik dam iedereen teleur stel…

Ik snap je dus helemaal, weet dus dat je nie de enige bent:) das miss wel fijn om te weten, mr helaas heb ik geen tips ofzo, sorry. Ik denk altijd gwn bij mezelf van ja boeie dat ze dat denken of ik hun teleurstel het is mijn leven. Het is alleen dat ik dat wel kan gaan denken, mr ik weet wel diep van binnen dat ik mezelf er alleen mee voor de gek houd enzo…

Mr ik hoop dat iemand anders nog tips heeft xx


Ja, zeker herkenbaar. Ik vind complimenten soms ook lastig. Dat komt vooral omdat ik het zelf vaak helemaal niet zo bijzonder vindt wat ik heb gedaan. Ik denk dan vaak, waarom krijg ik een compliment terwijl er anderen zijn die veel beter zijn dan ik.


dank jullie wel voor een bericht plaatsen! ik ben wel opgeluchter nu sws doordat het fijn is om mijn verhaal te delen en dat mensen het herkennen dus dat ik dan niet de enigste ben. Ik hoop dat ik in de loop van de jaren minder boeit wat mensen over mij vinden en dat ik kan genieten van een compliment, maarja dat is nog iets waar aan ik kan werken. 

groetjess

 


Reageer