complimenten geven


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

In dit topic mag je elkaar complimenten geven. <3

Zorg er wel voor dat het GEEN CHAT wordt. :) 

Ik hoop dat jullie het een leuk idee  vinden. 
 

xx Eenmeisje004 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nou een compliment voor @Eenmeisje004 Heel goed topic.

Een compliment voor @Julian12 Je bent het beste vriendje ever!!!!!!!

Een compliment voor het forum we kunnen het goed met elkaar vinden

En een compliment voor de moderators goed dat jullie iets met onze tips gaan doen

Reputatie 7
Badge +14

Als eerste wil ik de moderatoren van de kindertelefoon heel erg bedanken voor het feit dat ze het forum onderhouden, veilig houden, ons helpen en open staan voor nieuwe ideeën om het forum te verbeteren. Jullie zijn geweldig! <3
 

xx Eenmeisje004 

Ik geef een compliment aan het gehele forum voor het feit dat die de rest helpen.

En ik wil een compliment aan @MCES geven dat die, ondanks dat hij onterecht uitgesloten wordt van het forum, niet opgeeft. 

Reputatie 4
Badge +3

allereerst een compliment voor iedereen die bij de kindertelefoon werkt, veel respect!

verder nog een compliment naar mijn 2 beste vriendinnen omdat ze er altijd voor me zijn.

:heart: Sillie78

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  natuurlijk ! En jou @Eenmeisje004  en Zelle en TheMighty en Ellen, Ikke13, xLisa, Da Vinci, Kwakend1tje, Nolaf, MESC en ik ben bang dat ik er veel vergeet sorry daarvoor ! 😊

Grtz liefs Julian X 

En uiteraard de Ktf en alle vrijwilligers !

Reputatie 5
Badge +5

gezien het feit dat ik (helaas) geen vrienden op het forum heb gooi ik een algemeen compliment voor iedereen.

 

Fijn dat iedereen elkaar zo helpt, op zijn/haar/het eigen manier. Somige mensen hebben hele verhalen met linkjes van websites tot mensen die op hun gevoel afgaan en antwoord geven. Bedankt, namens mij aan iedereen die helpt dit forum wat meer het forum te maken.

 

Stay strong there 😁

Ik geef een compliment aan @MCES 

Je bent echt aardig en fantastisch

Ik geef een compliment aan iedereen van het Forum 

goed bezig 

jullie zijn helden

ik geef een compliment aan @TheMightySlayer @Eenmeisje004 @wilhelmavemela @Julian12 @Ellen @Vos123 @Hanneke14 @Ikke13 @Wereld @Sankonijn @kwakend1tje @DaVinci @Sano07 @Pastel @JS2006 

Sorry als iemand mist

Ik hoop dat ik niemand vergeet

Bedankt 

jullie zijn helden 

jullie zijn lief en aardig 

love you 

 

Reputatie 7
Badge +7

Een compliment naar iedereen die vandaag niet opgeeft:)

Reputatie 7
Badge +17

@Mirage    bedankt hoor en iedereen die anderen helpt is een vriend ! :)  dus jij ook !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ik geef een compliment aan @MCES 

Je bent echt aardig en fantastisch

Ik geef een compliment aan iedereen van het Forum 

goed bezig 

jullie zijn helden

ik geef een compliment aan @TheMightySlayer @Eenmeisje004 @wilhelmavemela @Julian12 @Ellen @Vos123 @Hanneke14 @Ikke13 @Wereld @Sankonijn @kwakend1tje @DaVinci @Sano07 @Pastel @JS2006 

Sorry als iemand mist

Ik hoop dat ik niemand vergeet

Bedankt 

jullie zijn helden 

jullie zijn lief en aardig 

love you 

 

Je bent nog een heel belangrijk persoon vergeten….

Namelijk @Zelle !

En @Mirage Want jij bent ook onze vriend

Reputatie 7
Badge +14

@Mirage jij bent ook onze vriend! Ik wil een compliment geven aan iedereen op het forum die elkaar heel goed helpen, jullie zijn fantastisch! 
 

En aan @wilhelmavemela want ze heeft gewoon de gouden gids behaald! Nu is ze echt een forum held. Je bent echt geweldig! 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

Complimenten aan het team van de Kindertelefoon.

 

En natuurlijk ook aan mijn forumvrienden:

@Eenmeisje004

@TheMightySlayer

@kwakend1tje

@wilhelmavemela 

@Zelle

@Julian12

@Ikke13

@MCES

@Mirage 

@Ellen 

@Sankonijn

@Sano07

@xLisa 

 

En onze verlaten forumhelden:

 

@MensPersoon

@blue

@NaamNietBekend

@Pin

@Kenshin

 

Iedereen bedankt!

Reputatie 7
Badge +19

@Mirage jij bent ook onze vriend! Ik wil een compliment geven aan iedereen op het forum die elkaar heel goed helpen, jullie zijn fantastisch! 
 

En aan @wilhelmavemela want ze heeft gewoon de gouden gids behaald! Nu is ze echt een forum held. Je bent echt geweldig! 
 

xx Eenmeisje004 

Thanks ik wil een compliment geven aan iedereen in dit topic omdat ze zo goed complimenten kunnen geven

@Mirage 

Je bent ook ons vriend

Je bent ook een held en een topper

Weet je wat @MCES zou zeggen

Je bent mijn nieuwe bestie

Haha

 

Zelle

Reageer